1

جراحی زیبایی چه بر سر چهره بازیگران آورده؟+عکس

سینماژورنال: شاید برای بسیاری از مخاطبان جالب باشد تا بدانند کدام دسته از بازیگرانی که در کانون توجهند چهره طبیعی شان را در برابر دوربینها نشان می دهند و کدام دسته به مدد جراحی های زیبایی متعدد است که چهره سازی کرده اند.

به گزارش سینماژورنال البته که در این بین گفتگوی مستقیم با بازیگران اغلب راه به جایی نمی برد چون بسیاری از چهره های بازیگری دوست ندارند درباره این جراحیها و نقش آنها در تغییر وضعیت چهره های خویش سخن گویند.

اما روشهای غیرمستقیمی هم برای فهمیدن اینکه چهره یک بازیگر چقدر ژنتیک و خدادادی بوده و چقدر برآمده از جراحیهای مختلف، وجود دارد.

یکی از این روشهای مقایسه تصاویر بازیگران در برهه های مختلف زندگی است.

مقایسه چهره بازیگران در کودکی با چهره آنها در سالهای اخیر

سینماژورنال برای آن که یک بررسی موردی داشته باشد درباره میزان علاقه بازیگران به جراحیهای زیبایی به گردآوری تعدادی از تصاویر کودکی بازیگران پرداخته و با قرار دادن آنها در کنار تصویر کنونی بازیگران به داده های خوبی درباره میزان طبیعی بودن چهره بازیگران رسیده است.

کافیست شما هم به عنوان مخاطب فقط اندکی تأمل در تصاویر زیر داشته باشید تا دریابید کدامیک از بازیگران همچنان با چهره طبیعی خویش است که فعالیت دارند و کدامیک کوشیده اند با انجام جراحیهای زیبایی بر کیفیت تصویری که مخاطبان از آنها می بینند بیفزایند.

محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار
مهناز افشار
مهناز افشار
ماهایا پطروسیان
ماهایا پطروسیان
لیلا حاتمی
لیلا حاتمی
بهرام رادان
بهرام رادان
شیلا خداداد
شیلا خداداد
مهدی پاکدل
مهدی پاکدل
نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی
زیبا بروفه
زیبا بروفه
شاهرخ استخری
شاهرخ استخری
الناز شاکردوست
الناز شاکردوست
لیلا اوتادی
لیلا اوتادی