1

جدایی رسانه از #کاخ_جشنواره/دبیرخانه #فجر۴۱ حکم به جدایی اهالی رسانه از اهالی سینما داد

سینماروزان/کیوان بهارلویی: برج میلاد و پردیس سینمایی ملت به عنوان خانه جشنواره و خانه رسانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی شدند.

طبق تصمیم دبیرخانه جشنواره، در این دوره از جشنواره، برج میلاد به عنوان خانه جشنواره میزبان بخش بین الملل، بازار فیلم، میهمانان داخلی و خارجی و صاحبان آثار خواهد بود.

اهالی رسانه و منتقدان به طور کاملا جدا از اهالی سینما در پردیس سینمایی ملت (خانه رسانه) به تماشای آثار این دوره از جشنواره خواهند نشست.

در دوره قبل جشنواره فجر اهالی رسانه در کنار سینماگران در کاخ جشنواره در برج میلاد مستقر شده بودند و با تفکیک زمانی در دو نوبت دو سانسی، فیلمها در کاخ به نمایش درمی‌آمد و نشست‌ها هم در سالن اصلی برج برگزار شد.

حالا ولی دبیرخانه جشنواره فجر۴۱ تصمیم گرفته به سیاق دوران اعتدال باز اهالی رسانه را هدایت کند به سمت استقرار در پردیس ملت. پردیس ملت در همه دورانی که کاخ رسانه شده بود با وجود استاندارد کیفی سالن‌های نمایش نتوانست برخی مشکلات اولیه خود و ازجمله دسترسی نامناسب، کمبود پارکینگ و نداشتن یک پیاده روی مناسب بر بلوار نیایش را حل کند.

متاسفانه در سال‌های اخیر مشکلات اساسی پردیس ملت حل که نشد، به جایش فضای طراحی شده برای گالری های آن را تبدیل به سالن های کوچکی کردند که بعضی درب ورود و خروج‌شان هم یکی است!!!

جدایی اهالی رسانه از سینماگران در جشنواره فجر۴۱
جدایی اهالی رسانه از سینماگران در جشنواره فجر۴۱