1

جابجايي ضربدري مديران روابط عمومي سازمان سینمایی و فارابي

سینماژورنال: جابجایی مدیران روابط عمومی فارابی و سازمان سینمایی با یکدیگر را شاید بتوان یکی از متفاوت ترین احکام صادره در سازمان سینمایی دولت یازدهم دانست.

به گزارش سینماژورنال در اقدامی جالب محمدرسول صادقی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در حکمی به عنوان مدیر روابط عمومی فارابی معرفی شده است و در نقطه مقابل مدیر روابط عمومی فارابی یعنی جلیل اکبری صحت به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی معرفی شده است!

حکم محمدرسول صادقی⇐از سازمان سینمایی به فارابی

علیرضا تابش با صدور حکمی محمدرسول صادقی را به سمت مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

تابش در متن حکم صادقی آورده است:

“نظربه شایستگی، توانایی و تجارب جنابعالی در امور رسانه ای و فرهنگی به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی منصوب می شوید.

اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله از جمله اطلاع رسانی و انعکاس شفاف و دقیق برنامه و فعالیت های بنیاد، تعامل سازنده با کلیه رسانه ها و فعالان عرصه سینما و همچنین ارتقای فرهنگ درون سازمانی بنیاد از اهم مسئولیت های جنابعالی به شمار می آید . انشاءالله با توکل و جدیت، بهره گیری از دانش و تجربه صاحب نظران و همراهی معاونان، مدیران و همکاران بنیاد، این امر به نحو مطلوب تحقق یابد.”

محمد رسول صادقی متولد 1356 در تهران و فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است.

صادقی تا کنون، مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور رسانه ای و ارتباطات بانک ایران زمین، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خانه هنرمندان ایران،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، معاون تولید هنری بنیاد رودکی،مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، رئیس هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر ،عضو هیات امنای آکادمی استاد حمید سمندریان و … بوده است.

علاوه بر این ، وی که از سال 1374 فعالیت حرفه ای روزنامه نگاری خود را آغاز کرده، در چند مجموعه تلویزیونی و نیز چندین جشنواره ملی و بین المللی در حوزه های سینما و تئاتر به عنوان مدیر روابط عمومی و یا مشاور رسانه ای همکاری داشته است.

حکم جلیل اکبری‌صحت⇐از فارابی به سازمان سینمایی

رئیس سازمان سینمایی در حکمی جلیل اکبری صحت را به عنوان مشاور رسانه ای خود و مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در متن حکم آمده است:

” نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالي در حوزه سينما و رسانه ، به موجب اين حكم به سمت”مشاور رسانه اي و مدير روابط عمومي سازمان سينمايي و امور سمعي و بصري” منصوب می شوید.

با شناختي كه از شما دارم، اميدوارم از طريق تعامل سازنده با رسانه ها و ايجاد ارتباط عاطفي و موثر با اهالي سينما ، در ايجاد روحيه اميد ، آرامش و همدلي در جامعه پرافتخار سينمايي كشور گام هاي موثري برداريد .

توفيقات روز افزون تان را در خدمت به فرهنگ و هنر ايران اسلامي از خداوند متعال خواستارم . “