1

ثبت قرارداد اکران “مالاریا” و “هفت ماهگی”/”سه بیگانه…” بعد از “خشکسالی…” به گروه زندگی می‌آید/تعلیق اکران سه‌باره “نفس”؛ این بار به دلیل بالا بودن کف فروش فیلم قبلی!

سینماروزان: در جلسه دهم آبان ماه شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلمهای “مالاریا” و “هفت ماهگی” منعقد شد.

به گزارش سینماروزان قرارداد اکران “مالاریا” به کارگردانی پرویز شهبازی بعد از پایان اکران فیلم “لاک قرمز” در گروه آفریقا ثبت شد و قرارداد فیلم “هفت ماهگی” به کارگردانی هاتف علیمردانی برای نیمه دوم دی ماه در گروه آزاد ثبت شد.

در جلسه امروز شورای صنفی نمایش همچنین اعلام شد کمدی-انتقادی “سه بیگانه…” بعد از “خشکسالی و دروغ” در گروه زندگی اکران خواهد شد.

در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش اکران فیلم “نفس” نرگس آبیار مجددا به تعویق افتاد و بناست فیلم از 19 آبان ماه اکران شود.

این فیلم ابتدا قرار بود 28 مهرماه در گروه کوروش اکران شود که به دلیل مشکل ممنوعیت از فعالیت شرکت پخش‌کننده به دلیل پخش تیزر از جم این امکان محقق نشد و بنا شد از 5 آبان ماه فیلم اکران شود؛ اما اکران در 5 آبان ماه هم به تعلیق افتاد و بنا شد فیلم از 12 آبان اکران شود.

حالا در یک تعلیق اکران سه‌باره به دلیل آنچه بالا بودن کف فروش “این زن حقش را میخواهد” بیان شده، اکران “نفس” یک هفته دیگر هم به تعویق افتاد! این در حالیست که “این زن…” در دو هفته ابتدایی اکرانش فقط حدود 150 میلیون تومان فروش داشته است.