1

ثبت درخواست «سه بیگانه» برای اکران نوروز

سینماروزان: کمدی-انتقادی “سه بیگانه” با ثبت درخواست در شورای صنفی نمایش به عنوان یکی از گزینه های جدی اکران نوروز مطرح شد.

به گزارش سینماروزان رسانه فیلمسازان که پخش “سه بیگانه” را برعهده دارد با ارسال درخواست خود به شورای صنفی نمایش به دنبال فراهم آوردن شرایط اکران این فیلم در نوروز است.

“سه بیگانه” به تهیه کنندگی مسعود ردایی-حبیب اسماعیلی از جمله کمدی های مفرح سالیان اخیر است که حدودا یک سال است پروانه نمایش گرفته و دو بار هم در آستانه اکران به دلیل مهاجرت کارگردان به ترکیه، با مشکلاتی در اکران روبرو شد.

با همراهی مستقیم مقامات قضایی و تهیه کنندگان فیلم مشکلات اکران فیلم حدود یک ماه پیش حل شد و پخش کننده فیلم از آن زمان مترصد زمانی مناسب برای اکران فیلم است.

فضای شاد و سرخوشانه “سه بیگانه” در کنار اشارات اجتماعی آن بخصوص در نقد معضلات شهری این فیلم را به یکی از آثار باپتانسیل در جذب مخاطب در اکران نوروز تبدیل می کند.

امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، حمید لولایی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قریشی، حسین محب اهری، شیوا خسرومهر، علی کاظمی و کیانوش گرامی از جمله بازیگران «سه بیگانه» هستند.

«سه بیگانه» داستان سه مأمور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می‌شوند اما از لحظه ورود با موقعیت‌های ویژه‌ای روبرو می‌شوند که برنامه‌های شان را به هم می‌ریزد…