1

تیزر سریال ماهواره‌ای بازیگر کشف حجاب کرده، روی آنتن رفت!+عکس

سینماژورنال: ماجرای مهاجرت تعدادی از بازیگران ایرانی به ترکیه و ایفای نقش در سریالهایی محصول شبکه ماهواره ای “جم” همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال به تازگی تیزری از سریالی با نام “آبی عشق” از شبکه جم روی آنتن رفته که در آن تصاویری از مانی کسرائیان و چکامه چمن‌ماه به چشم می خورد.

در این بین حضور چکامه چمن‌ماه که با کشف حجاب در این سریال روی آنتن رفته است عجیبتر است بخصوص که وی بعد از انتشار اولین تصویر اجتماعی از کشف حجاب خود وقتی با تهدید سخنگوی ارشاد مواجه شد سریعتر از حد تصور، تصاویر کشف حجاب را از صفحه اش پاک کرد.

نقب زدن به شعر شاملو برای بالا بردن دوز شبه روشنفکرانه

حالا چمن‌ماه به همراه مانی کسراییان که هر دو نفر در سالهای اخیر جز تقشهای مکمل و فرعی، حضور چندانی در محصولات داخل نداشتند در سریالی ظاهر شده اند که نامش “آبی عشق” هم برآمده از نام یکی از اشعار شاملو است؛

همان شعری که در بخشی از آن میخوانیم: آی عشق! آی عشق! چهره آبی ات پیدا نیست…

به نظر می رسد دست اندرکاران شبکه تلویزیونی جم که در ماههای اخیر بیش از هر چیز بخاطر فضای غیراخلاقی سریالهای خود با انتقاد کارشناسان روبرو هستند خواسته اند با گرته برداری از شعر شاملو برای مجموعه ای که داستانی سهل الوصول را به تصویر می‌کشد دوز شبه‌روشنفکرانه اثر خود را بالا ببرند!!

آبی عشق
نماهایی از تیزر “آبی عشق”