1

این تکذیبیه است یا تأییدیه؟⇐محمدرضا عباسیان: کارگردان اختتامیه جشنواره جهانی(؟) نیستم اما افتخار همکاری در اختتامیه را دارم/جشنواره جهانی(؟) فجر استانداردترین جشنواره ایران است!!!

سینماروزان: در حالی که ساعاتی قبل خبر رسیده بود که محمدرضا عباسیان از مدیران زیرمجموعه سازمان سینمایی در دولت دوم محمود احمدی نژاد به عنوان کارگردان اختتامیه جشنواره ای موسوم به جهانی فجر انتخاب شده(اینجا را بخوانید) این مدیر اسبق که در سالهای اخیر منتقد سیاستهای سینمایی دولت یازدهم بوده است در گفتگو با خبرگزاری «فارس» از این گفته که کارگردان اختتامیه نیست اما به عنوان مشاور دبیر در بخشهای مختلف جشنواره و از جمله اختتامیه همکاری دارد.

عباسیان که زمانی حجت ا.. ایوبی بانی جدایی بین الملل از فجر را به «دزد» تشبیه کرده بود بیان داشت: رفاقت و همکاری با رضا میرکریمی به هر شکلی و در هر موقعیتی برای من باعث افتخار بوده و هست. همانطور که سال گذشته در برگزاری جشنواره جهانی مشارکت داشتم، امسال هم به عنوان مشاور دبیر در انتخاب فیلم‌ها و برگزاری بخش‌های مختلف جشنواره از جمله اختتامیه افتخار همکاری دارم.


وی ادامه داد: کارگردان مراسم اختتامیه این دوره جشنواره جهانی فجر دوست عزیز و هنرمند حرفه ای و با سابقه این عرصه جناب آقای محمد حمیدی مقدم هستند و من در این حوزه فعالیتی ندارم. 


عباسیان در خاتمه تاکید کرد: سال گذشته هم گفته ام، فارغ از برخی اشکالات جشنواره جهانی فجر استانداردترین جشنواره ایران در برگزاری است.