1

تولید “کاناپه” عیاری با سرمایه شهاب حسینی و تهیه‌کننده “شهرزاد”/شهاب ۴۳ ساله نقش آقای داماد را بازی می‌کند!!!

سينماژورنال: توليد تازه ترين فيلم کيانوش عياري با نام “کاناپه” بعد از مدتها زماني که صرف پيش توليد و انتخاب بازيگر شد در حالي بناست ظرف هفته آينده آغاز شود که گويا علاوه بر محمد امامي تهيه کنده “شهرزاد” از شهاب حسيني به عنوان سرمايه گذار فيلم نام برده شده است. جالبتر اینکه شهاب حسینی 43 ساله در این فیلم نقش یک داماد جوان را بازی می کند.

به گزارش سينماژورنال حسن آقاکريمي مدير توليد فيلم سينمايي «کاناپه» درباره آخرين وضعيت اين اثر به “مهر” گفت: اين فيلم 31 شهريور و يا اول مهرماه کليد مي خورد. تقريبا تمام عوامل آن قطعي شده اند و تنها چند بازيگر فرعي به گروه اضافه مي شود.

وي عنوان کرد: بخشي از سرمايه با مساعدت شهاب حسيني تامين شد و بخشي را محمد امامي تهيه کننده و سرمايه گذار «شهرزاد» تامين کرد البته عياري پيش از اين طرح يک فيلم ديگر را به بنياد سينمايي فارابي ارايه داده بود که ما براي آن فيلم از فارابي وام گرفتيم اما آن وام را براي «کاناپه» استفاده مي کنيم.

شهاب حسینی نقش آقای داماد را بازی می کند!!!
وي افزود: بازيگران اصلي «کاناپه» شهاب حسيني، ابوالفضل پورعرب و مهدي هاشمي هستند و درباره بازيگران خانم اين فيلم هم بايد بگويم پيش از اين کيانوش عياري براي حضور بازيگران خانم فراخوان داده بودند و پس از انجام تست اين افراد از بين 3 هزار نفر انتخاب شدند و به اين ترتيب آتوسا انواريان و فرگل فربخش به عنوان بازيگران زن در اين فيلم به ايفاي نقش مي پردازند.

مديرتوليد فيلم سينمايي «کاناپه» درباره داستان اين فيلم توضيح داد: اين فيلم روايت زندگي 2 خانواده اي است که مي خواهند با هم وصلت کنند اما در نهايت يک کاناپه باعث ايجاد مشکلاتي در زندگي آنها مي شود. در اين فيلم ابوالفضل پورعرب نقش پدر شهاب حسيني و شهاب حسيني نقش داماد را ايفا مي کند، مهدي هاشمي نقش پدر عروس يعني فرگل فربخش را بازي مي کند، آتوسا انواريان هم ايفاگر نقش مادر عروس است.

آقا کريمي ادامه داد: «کاناپه» مسايل روز جامعه را به تصوير مي کشد به همين دليل فکر مي کنم مي تواند ارتباط خوبي با مخاطبان برقرار کند. فيلمبرداري اين فيلم در 40 جلسه در تهران انجام مي شود و آن را به سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر مي رسانيم.

 ليست افرادي که تاکنون حضورشان در «کاناپه» قطعي شده است عبارتند از نويسنده و کارگردان: کيانوش عياري، مجري طرح: شاهرخ دستور تبار، دستيار اول برنامه ريز: شبنم عرفي نژاد، دستيار دوم کارگردان: مازيار حاجتي، عکاس: مزدک عياري، طراح گريم: مهديه اعرابي، اجراي گريم: نازنين عرفي نژاد و وحدت سرچوني، مدير فيلمبرداري: داريوش عياري، دستيار اول مدير فيلمبرداري: محمد پرچ، صدابردار: عليرضا غفاري نژاد، طراح صحنه: اميرحسين قدسي، مدير تدارکات رضا صادق، دستياران تدارکات: مهدي سبحاني و مهدي بختياري.