1

تولید قسمت دوم «نفوذی» با پرده‌برداری از پشت پرده اختلاسهای کلان اقتصادی⇔ با حضور یک هنرپیشه زن زیباروی تونسی و سرمایه‌گزاری یک حافظ قرآن!!!

سینماروزان: جمال شورجه که در این سالها به دنبال فراهم آوردن شرایط تولید سریال «موسی(ع)» بود و به جایی نرسید به تازگی کار تولید فیلمی با نام «اعتراف با دور تند» را انجام داده است.

به گزارش سینماروزان کارگردانی این فیلم را احمد کاوری برعهده داشته است که پیش از این همراه شورجه تریلر-سیاسی «نفوذی» را ساخته بود و گویا «اعتراف با دور تند» هم به لحاظ صراحت در افشاگریهای سیاسی-اجتماعی، «نفوذی2» به شمار میرود.

در کنار کوروش تهامی و هدایت هاشمی که بازیگران ایرانی این فیلمند یک هنرپیشه زن تونسی به نام فاطمه ناصر هم در پروژه ایفای نقش کرده است.

جمال شورجه با اعلام این خبر گفت: فیلم «اعتراف با دور تند» به تازگی مرحله تدوین را پشت سر گذاشته و اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد. در این پروژه نیز مانند فیلم «نفوذی» کارگردانی برعهده احمد کاوری است و می‌توان این فیلم را هم ادامه «نفوذی» و به نوعی «نفوذی 2» دانست، با این تفاوت که یک کار نیمه طنز محسوب می‌شود و مضمون اصلی این اثر، سیاسی و اجتماعی و امنیتی است و به موضوع اختلاس‌ها و مفاسد اقتصادی می‌پردازد.

شورجه، سرمایه‌گذار این پروژه را بخش خصوصی معرفی کرد و ادامه داد: دکتر عباس شکری، برادر دو شهید و حافظ کل قرآن کریم کار سرمایه‌گذاری این فیلم را انجام داده. ما سعی کردیم این فیلم را با پول طیب و طاهر تولید کنیم.

وی تصریح کرد: این فیلم به پالایش ناخالصی‌ها از درون سیستم می‌پردازد. متأسفانه طی سال‌های اخیر، آلودگی‌ها در سیستم کشور ما افزایش یافته است و بهترین روش این است که از درون پاکسازی شود و ما هم در این فیلم به همین موضوع توجه کرده‌ایم.