1

تولید فصل سوم “ستایش” منتفی شد/به‌جایش “ملکا” با حضور داریوش ارجمند ساخته می‌شود

سینماژورنال: تهیه‌کننده مجموعه «ستایش» با اعتقاد بر اینکه کمبود بودجه‌ تلویزیون در سال‌های اخیر تاثیر زیادی بر کیفیت مجموعه‌های نمایشی گذاشته است، ساخت فصل سوم  «ستایش» را در حال حاضر منتفی دانست.

به گزارش سینماژورنال آرمان زرین‌کوب در پاسخ به اینکه چرا بعد از مجموعه «ستایش» چند سالی از تلویزیون دور بوده است و به دنبال ساخت مجموعه جدیدی نرفته است به “ایسنا” گفت: به هر حال ما برای ساخت یک سریال نمایشی سعی می‌کنیم زمان زیادی را برای طراحی داستان صرف کنیم تا مطمئن شویم کاری که ارائه می‌دهیم کاری پرمخاطب می‌شود. از طرفی در دو، سه سال اخیر محدودیت‌هایی از نظر بودجه‌ای در تلویزیون وجود داشت که شاید این امکان را به ما نمی‌داد تا وارد کار تولیدی شویم.

این تهیه‌کننده تلویزیون در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره سریال «ستایش» و ساخت سری جدید آن، توضیح داد: در مقطعی تلویزیون بنا داشت ساخت مجموعه «ستایش» را ادامه دهد اما به دلیل تغییر و تحولات سازمانی، فعلا این امر در دستور کار تولید قرار ندارد؛ البته ساخت این سریال منتفی نشده است چرا که قصه‌ «ستایش» پایان نیافته است. فعلا تصمیم گرفته شده مجموعه «ملکا» که متن آن آماده‌تر بود را بسازیم.

زرین‌کوب درباره‌ مجموعه «ملکا» که این روزها در حال تولید است، توضیح داد: امیدواریم این مجموعه که در حال تولید است و پاییز از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، با اقبال مخاطبان روبه‌رو شود.

این تهیه‌کننده به قصه «ملکا» نیز اشاره‌ای کرد و گفت: قصه‌ مجموعه «ملکا» روایت شهری است از انسان‌هایی که بهشت خوشبختی و سعادت خود را در جهنم دروغ و انتقام و زیاده‌خواهی نابود می‌کنند.

 در مجموعه‌ی «ملکا» به کارگردانی احمد امینی، بازیگرانی چون داریوش ارجمند، شاهرخ استخری، علی شادمان، پوراندخت مهیمن، علی سلیمانی، علیرضا استادی و پرویز سیرتی حضور دارند.