1

تولید فصل دوم “عشق تعطیل نیست” برای شبکه دوم سیما؟/بیژن بیرنگ: صحت ندارد! فصل دوم را با قصه‌ای تازه و تغییر بازیگران برای شبکه خانگی تولید می‌کنیم

سینماژورنال: پخش فصل اول سریال “عشق تعطیل نیست” تازه ترین کار بیژن بیرنگ چنان که باید مورد پسند مخاطبان قرار نگرفت و بناست داستان فصل اول در قسمت پنجم به پایان برسد.

به گزارش سینماژورنال این پایان یافتن فصل اول سریال همراه شده است با شایعه ای درباره ملاقات بیرنگ با محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دوم سیما و اینکه بناست فصل دوم سریال برای شبکه دوم سیما تولید شود.

ادامه تولید “عشق تعطیل نیست” در شبکه دوم صحت ندارد

با این حال بیژن بیرنگ کارگردان این مجموعه در گفتگو با سینماژورنال با رد این شایعه بیان می دارد: این خبر صحت ندارد و هیچ ملاقاتی با مدیر شبکه دوم نداشته ام که بخواهم برای ادامه تولید “عشق تعطیل نیست” با آنها رایزنی کنم.

وی ادامه می دهد: البته که کارم با “عشق تعطیل نیست” تمام نشده است و حتما فصل دوم آن را می سازم اما مساله اینجاست که قصه فصل اول مان در حد همین 5 قسمت بود و باید در این قسمت به اتمام می رسید.

از ابتدا هدفمان روایت داستانهای مختلف در فصلهای مختلف بود

کارگردان آثاری چون “خانه سبز” و “همسران” با اشاره به اینکه از ابتدا ایده اش درباره “عشق تعطیل نیست” بیان داستانهای مختلف در فصلهای مختلف بوده به سینماژورنال می گوید: از همان زمان پیش تولید هدفمان این بود که لوکیشن ثابتی داشته باشیم برای برای اینکه در فصلهای مختلف داستانهای مختلف را روایت کنیم. داستان فصل اول درباره ناپدید شدن یک زن و تلاش همسر برای پیدا کردن او بود که این داستان هم در قسمت پنجم به اتمام می رسد.

بیژن بیرنگ درباره وضعیت ادامه تولید این سریال می گوید: برای فصل دوم داستان دیگری را آماده دارم که باید ابتدا آن را نگارش کنم و سپس وارد پیش تولید شویم.

در قصه جدیدم آدمهایی جدید وجود دارند

این نویسنده و کارگردان خاطرنشان می سازد: در قصه جدیدم آدمهایی جدید وجود دارند و طبیعی است که لااقل بخشی از بازیگران تغییر خواهند کرد.

نارضایتی از بازیگران فعلی هم در تغییر تیم بازیگران تاثیرگذار بوده

وی درباره اینکه چقدر از این تغییر بازیگران در فصل دوم “عشق تعطیل نیست” به نارضایتی او از تیم فعلی بازیگران بازمیگردد بیان می دارد: مطمئنا این نارضایتی هم تاثیرگذار بوده است اما فارغ از آن چون داستان تازه ای را برای روایت درنظر گرفته ام ترجیح می دهم با بازیگرانی تازه وارد کار شوم.

بیرنگ در انتهای گفتگو با سینماژورنال می گوید: انشاا.. فصل دوم را هم برای شبکه خانگی تولید خواهیم کرد.