1

تولید انیمیشن سینمایی براساس رمانی مورد توجه رهبری+عکس

سینماژورنال: در مراسم دومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی که صبح دوشنبه ۱۸ مرداد ۹۵ در مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، از یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب داستانی «تَن تَن و سندباد» نوشته‌ی آقای محمد میرکیانی رونمایی شد

به گزارش سینماژورنال رهبری درباره این رمان چنین نوشته است: من هم همین قصّه را همیشه تعریف می‌کردم! حیف که خیلی‌ها آن را باور نداشتند. حالا خوب شد، شاهد از غیب رسید! راوی این حکایت که خود همه چیز را به چشم خود دیده، حکایت تن تن و سندباد را چاپ کرده است. حالا دیگر کار من آسان شد! همین بس است که نسخه‌ی این کتاب را به همه‌ی بچه‌ها بدهم…

حالا محمد میر‌کیانی، نویسنده رمان «تن تن و سندباد» به “کیهان” خبر داده که یک گروه زیر نظر مستقیم وی قرار است به زودی کار پیش‌تولید یک انیمیشن سینمایی با اقتباس از این رمان را آغاز کنند.

وی همچنین گفت که پیشنهادهایی هم برای ساخت سریال از روی این کتاب مطرح بود، اما با توجه به ظرفیت‌های داستانی کتاب، اثر سینمایی قابلیت بیشتری دارد.

درگیری “تن تن” و شرکا با سندباد و علاءالدین

به گزارش سینماژورنال “تن‌تن و سندباد” داستانی بلند، تخیلی و هیجان‌انگیز است که در آن درگیری و کشمکش‌های خطرناکی بین دو دسته از شخصیت‌های اصلی رخ می‌دهد.

تن‌تن، پروفسور میلو، سوپر من و تارزان، قهرمانان قصه‌های مغرب زمین، قصد دارند سرزمین قهرمانان قصه‌های شرقی را فتح کنند تا دنیا کاملاً در تسلط خودشان باشد و نشانی از این قهرمانان باقی نماند. اما سندباد، نخودی و علاءالدین در مقابل آنها قرار می‌گیرند تا از پیشروی آنها در سرزمین‌های شرقی جلوگیری کنند.

این کتاب، داستانی جدی را با استفاده از یک جریان نگارشی طنز روایت کرده تا استقلال، مقاومت و ایستادگی را در برابر بیگانگان به نوجوانان بیاموزد.

تن تن و سندباد
تن تن و سندباد