1

توقیف یک فیلم با بازی گلزار+عکس

سینماژورنال: در حالی که این روزها محمدرضا گلزار مشغول بازی در فیلم “سلام بمبئی” قربان محمدپور است یکی از فیلمهای وی توقیف شد.

به گزارش سینماژورنال “مادر قلب اتمی” فیلمی خیابانی به کارگردانی علی احمدزاده که بازیگران اصلی آن پگاه آهنگرانی و ترانه علیدوستی هستند و گلزار هم در آن نقش کوتاهی بازی کرده بود و پیشتر اخباری درباره صدور پروانه ساخت آن صادر شده بود(اینجا را بخوانید) بعد از مدتها رایزنی تهیه کننده با اداره نظارت بالاخره توقیف شد.

بنا به اطلاعات ارائه شده در “سینما” این فیلم سینمایی از دو سال قبل تاکنون سرنوشت نامعلومی دارد و با توجه به چندین بار اصلاحیه هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش نشده است.

دست اندرکاران فیلم حدود 8 دقیقه اصلاحیه اولیه را اعمال کردند و در حالیکه پیش بینی می‌شد این بار پروانه نمایش فیلم بدون مشکل صادر شود بازهم سازمان سینمایی از صدور پروانه نمایش خودداری کرد.

شورای پروانه نمایش با نسخه اصلاح شده مشکلی ندارند اما اداره نظارت و ارزشیابی تصمیم گرفته فعلا «مادر قلب اتمی» اکران نشود.

حدود شش ماه قبل سید ضیاء الدین دری از طرف شورای پروانه نمایش مذاکراتی با سازندگان فیلم داشت و آنها بر سر اصلاح 8 دقیقه از فیلم به توافق رسید. بدین ترتیب قرار شد بخش هایی از فیلم اصلاح شود و در بخش هایی  با صدای بازیگران نریشن هایی به فیلم اضافه شود.

مادر قلب اتمی
محمدرضا گلزار و آهنگرانی در نمایی از “مادر قلب اتمی”