1

توقیف موقت فیلمی یادآور یک گروه موسیقی لس‌آنجلسی؟

سینماروزان/مهدی فلاح: فقط یک روز پیش از اکران فیلم “بلک کت/گربه سیاه” که بنا بود با پخش خانه‌فیلم روی پرده رود، اکران فیلم به تعویق افتاد.

به گزارش سینماروزان  “بلک کت” که عنوانش یادآور گروه موسیقی لس‌آنجلسی “بلک کتز”- به رهبری شهبال شب‌پره است- توسط کریم امینی و به تهیه‌کنندگی بهرام رادان ساخته شده.

گویا پاره‌ای نماهای مهیج(!) فیلم و انتشار این نماها در تیزر مجازی “بلک کت/گربه سیاه” عاملی شده برای بازبینی مجدد فیلم توسط شورای نظارتی تازه ارشاد.

به نظر می‌رسد شورای پروانه نمایش ارشاد به‌جای آن که بر پروانه‌های صادره قبلی صحه گذارد، تحت تاثیر هجمه‌های یکی دو نماینده مجلس قرار گرفته و قصد دارند با ممیزی مجدد برخی فیلمها، از زیر بار هجمه‌ها رهایی یابند‌.

حالا اولین فیلمی که بنا شده مجددا بازبینی شود “گربه سیاه” است که اکرانش به تعویق افتاده بلکه بتواند با اصلاحیه‌های تازه، پروانه‌ای تازه بگیرد؟ ولی کیست که تعهد دهد پروانه تازه‌ای که به فیلم می‌دهند ضمانت اکران آن را فراهم کند؟

بر فرض که فیلم مجددا پروانه گرفت و دوباره نماینده‌ای به سینما تاخت، آن گاه مجددا پروانه نمایش معلق خواهد شد؟؟

بهرام رادان، ترلان پروانه، بهاره کیان افشار، علیرضا استادی، کیا رکنی و حسین پورکریمی بازیگران “گربه سیاه” هستند که روایت خاصی ارائه می‌دهد از سیر و سلوک شاخ‌های مجازی.

توقیف موقت گربه سیاه
توقیف موقت گربه سیاه