1

توقیف سریال ۸۷متر کیانوش عیاری به‌خاطر #گربه‌ها؟!/بازیگر سریال مدعی شد

سینماروزان/محمد شاکری: کیانوش عیاری این روزها آخرین مراحل تولید فیلم کمدی #رکر یا #ویلای_ساحلی را پشت سر می‌گذارد در حالی که آخرین آثارش #فیلم_کاناپه و #سریال_۸۷متر گرفتار توقیفند.

سعید پیردوست بازیگر باسابقه ایرانی دلیل توقیف سریال ۸۷متر را #گربه‌ها دانسته و به خبرگزاری ایسنا گفت: این سریال به نظرم جزو کارهای خوب عیاری است ولی واقعاً به دلایل تعجب‌برانگیزی توقیف شد.

وی ادامه داد: خیلی از تولید ۸۷متر گذشته و کار بسیار خوبی است اما متاسفانه با بی مهری مواجه شد. برخی می‌گویند به خاطر گربه ها بوده که توقیف شده! من تعجب می‌کنم که چرا اینطور شد واقعا حیف است.

پیردوست که سابقه همکاری با کارگردانانی همچون مسعود کیمیایی و سیروس الوند و امیر قویدل را در کارنامه دارد، افزود: کیانوش عیاری واقعاً برای خودش استاد است. «۸۷ متر» کار خیلی خوبی است و برایم سعادت بود که دوباره در خدمت عیاری باشم. من در این سریال خیلی سرحال تر و روپاتر بودم و شرایط اینطور نبود.

این بازیگر گفت: امیدوارم برای سریال ۸۷متر فکری شود؛ چون واقعاً به پایش زحمت کشیده شده و کار خوبی است. امید که مردم بتوانند این سریال را ببینند. قضاوت با مردم است.

توقیف سریال ۸۷متر به خاطر گربه ها؟/سعید پیردوست توضیح داد
توقیف سریال ۸۷متر به خاطر گربه ها؟/سعید پیردوست توضیح داد