1

توضیحات یک مدیر مترو درباره چگونگی استخدام آقازاده پرستویی در مترو⇐ایشان ۷ سال هم در سایپا بود/ایشان در سال ۹۱ با فوق‌دیپلم جذب مترو شد و حالا رییس اداره تبلیغات مترو است

سینماروزان: افشاگری محسن سرخو از اعضای شورای شهر تهران درباره استخدام فرزند یک هنرپیشه معروف در متروی تهران با گمانه زنی رسانه ها درباره حضور بهروز پرستویی آقازاده پرویز در این سمت، همراه شد.(اینجا و اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماروزان عدم حمایت پرویز پرستویی از حسن روحانی در انتخابات اخیر و ذکرخیرهای گذشته او درباره شهردار تهران این پرسش را شکل داد که آیا استخدام فرزندش در مترو به واسطه آشنایی با شهردار بوده است؟؟

 در امتداد این پرسشها پرویز پرستویی با انتشار متنی از نقش نداشتن شخص خودش در استخدام فرزند سخن گفت.(اینجا را بخوانید)

به تازگی احسان مقدم مدیر روابط عمومی متروی تهران در گفتگویی که با «تماشاگران امروز» داشته درباره استخدام بهروز پرستویی نکاتی خواندنی را بیان کرده و از جمله اینکه بهروز که اکنون 31 ساله است از سال 91 یعنی 26 سالگی با مدرک فوق دیپلم جذب مترو شده است!

این مدیر مترو این را هم گفته که بهروز پرستویی قبل از آن که به مترو بیاید هفت سالی هم در سایپا فعالیت داشته! آیا ایشان از 19 سالگی جذب سایپا شده؟

احسان مقدم درباره منصب آقازاده پرویز بیان داشت: من به عنوان مدیر روابط عمومی مترو چهارمسئول اداره دارم که یکی از این ادارات یعنی اداره تبلیغات را بهروز پرستویی در اختیار دارد…من چهار رییس زیردستم دارم که بهروز یکی از آن چهار نفر است.

وی با اشاره به سوابق این آقازاده ادامه داد: بهروز 7 سالی در ساپیا کار کرده بود…او سال 91 جذب مترو شد و در آن زمان فوق دیپلم داشت.

او درباره چگونگی رشد بهروز پرستویی با داشتن مدرک فوق دیپلم بیان داشت: مگر همه چیز مدرک است؟ من در سیستم خودم آدمی دارم که دیپلم است اما قدر دو فوق لیسانس کار میکند.

مدیر روابط عمومی مترو خاطرنشان ساخت: در مرحله جذب ایشان و گرفتن نامه جذبش، پدر او هیچ نقشی نداشته است و خود ما این کار را کردیم. پدر ایشان هیچ دخالتی نکرد. این نامردی و تهمت است که کسی بگوید او به واسطه پدرش استخدام شد.

احسان مقدم پیرامون چگونگی جذب نامبرده اظهار داشت: ما سالهای 90 تا 92 زمان مدیرعامل وقت 4 هزارنفری را جذب کردیم. با درخواستهایی که می آمد دستور جذب صورت می گرفت و برای هیچ کس آزمونی نبود و هر کسی که جذب شد به همین صورت بود.