1

توضیحات بابک حمیدیان درباره حضور خود و همسرش در فیلمی با مضمون انتخابات ۸۸

سینماژورنال: در حالی که اخیرا شایعاتی درباره حضور بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتی در پروژه “ماه گرفتگی” به کارگردانی مسعود اطیابی با موضوع انتخابات 88 شنیده شده بود این بازیگر از این گفت که فقط فیلمنامه این کار را خوانده است.

به گزارش سینماژورنال حمیدیان در گفتگو با “مهر” بیان داشت: فيلمنامه آقای اطيابی به دست ما رسيده و تاكنون هيچ توافقی ميان ما و اين كارگردان محترم صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: انتظار ما از همكاران حرفه ای خودمان در سينما و دوستان خوبمان در مطبوعات اين است كه برای ثبت اخبار فعاليت های هنری و سينمايی در دنيای حرفه ای صداقت، دقت و وسواس پيشه كنند تا خدايی ناكرده درج و انعكاس يک خبر موجب قضاوت شدن و يا ايجاد سوءتفاهم در خانواده سينمای كشور نشود.

حميديان درباره فعاليت های تازه اش گفت: اين روزها به همراه مينا ساداتی مشغول بازی در فيلم «شيب» به كارگردانی مانی باغبانی هستيم و هيچ قرارداد تازه ای ثبت نكرديم.

پروژه ای که چند ماه است در پیش تولید است

به گزارش سینماژورنال “ماه گرفتگی” که توسط جوانی کم سن و سال و کم‌تجربه نوشته شده است(اینجا را بخوانید) هرچند با بودجه انجمن سینما دفاع مقدس تولید خواهد شد اما چندین ماه است که در پیش تولید به سر می برد و هنوز وارد پروسه فیلمبرداری نشده است.

شنیده ها حکایت دارد یکی از دلایل عدم تولید فیلم عدم علاقمندی بازیگران مطرح برای حضور در فیلمنامه ای با رگه های سیاسی خاص است بخصوص که تجربه ای چون “پایان نامه” و سرنوشت بازیگران آن پیش روی آنهاست.