1

توضیحات الهام چرخنده درباره استفاده از واژه “مامان” در دانشگاه بابل!

سینماژورنال: اخیرا کلیپی از الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد که در آن درگیری لفظی او و یک دانشجو در دانشگاه بابل تصویر شده بود.

به گزارش سینماژورنال در کلیپ منتشره از این درگیری چرخنده برای پاسخگویی به شیطنت طرف مقابلش از جمله ای استفاده می‌کند که واژه “مامان” در آن است.

ابتدا و انتهای فیلم بریده شده

چرخنده در برنامه “دید در شب” محمدرضا رشیدپور در این باره گفت: بنده در این دو سال که مزین به حجاب حضرت زهرا شده ام تقریبا بالغ بر 47- 48 مرکز فرهنگی مثل دانشگاه و حلقه های صالحین رفتم. همیشه چون تیم فیلمبرداری خودم همراهم بوده اند چنین اتفاق هایی نیفتاده بود. همه کسانی که من را در سینما می شناسند ادبیات من را می دانند. ابتدا و انتهای این فیلم بریده شده و با هدفی مشخصی منتشر شده است. من متوجه ام که یک دانشجو در دانشگاه می خواهد خوشمزگی کند اما این تکه پرانی نبود.

وی ادامه داد: من رفتم روی سن گفتم بچه ها من از هیچ گروه و رسته ای پول نگرفته ام ببینید اصلا کسی که این حرف را زد دختر نبود. کسی که فیلم می گیرد فاصله اش با من خیلی زیاد است و آرام چیزی می گوید. نگاه کنید به جهت نگاه من که به سمت دیگری بود.

یکی گفت نکنه آنجلینا جولی ایران تویی و من هم گفتم نه اون مامان توئه

چرخنده خاطرنشان ساخت: کسی که آن حرف را زد پسری متولد 76 بود. خانمی به من گفت شما آنجا بودید؟ من جواب ندادم که اگر می خواستم جواب دهم میگفتم نه “مامان تو آنجا بود”. یک آقایی از آن دور یک پیشوندی گفت و بعد گفت چی چی جون! نکنه آنجلینا جولی ایران تویی؟ که من گفتم “نه اون مامان توئه..”

خدو در صورت من انداختند
بازیگر “شب یلدا”ی کیومرث پوراحمد تاکید کرد: خیلی سخت است آقا رشیدپور…بعد دو سال من این حرف را زدم من فیلم هایی دارم که چادر من را با فندک سوزاندند. شیشه ماشین من را شکستند. خدو(آب دهان) در صورت من انداختند. در دانشگاه فیلم دارم که حمله کردند من و مادرم را بزنند. این فیلم ها را هیچ جا منتشر نکرده ام و نمی کنم. الان هم شبکه های خارجی فکر نکنند می توانند از حرف های من سوءاستفاده کنند. مردم من عاشق چادر و وقار و همه هر آنچه خمیر مایه زن ایرانی ست، هستند.