1

تهیه‌کننده “مارمولک” پردیس‌دار شد+عکس

سینماژورنال: تجهیز پردیس سینمایی مگامال با نام فارسی “بزرگ بازار تهران” با ظرفیت هفت سالن سینما و امکان پخش هفت فیلم بطور مجزا و یا یک فیلم برای تمام سالن ها آغاز شد.

به گزارش سینماژورنال این پردیس در مجموعه تجاری فرهنگی مگامال در مجاورت بزرگراه شهید ستاری قرار دارد و منوچهر محمدی تهیه کننده سینما و صاحب آثاری مانند “مارمولک”، “میم مثل مادر” و “ارتفاع پست” مدیریت آن را برعهده دارد.

مراسم آغاز تجهیز پردیس سینمایی مگامال شب گذشته ۲۹ شهریور با حضور مردم و سینماگرانی چون منوچهر شاهسواری، فرشته طائرپور، همایون اسعدیان و حبیب اسماعیلی در لابی این مرکز تجاری – سینمایی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که اجرای آن را محمد سلوکی به عهده داشت منوچهر محمدی مسئول پردیس سینمایی مگامال و تهیه کننده سینمای ایران به جایگاه رفت و با تایید اینکه تاسیس سالن های سینمایی اتفاق خوبی است، بیان کرد: برای ما تهیه کنندگان این موضوع همیشه خوشحال کننده بود و از صاحبان این مجموعه و شهرداری تهران تشکر می کنم و امیدوارم این مجموعه سینمایی هرچه سریع تر راه اندازی شود و سطح استانداردی از زندگی و تفریح را در حد جهانی در این منطقه شاهد باشیم.

حبیب اسماعیلی تهیه کننده و پخش کننده سینمای ایران نیز از ساخت این مجموعه سینمایی ۷ سالنه ابراز خرسندی کرد و گفت: هر سالنی که ساخته می شود کمک بزرگی به اکران فیلم ها خواهد کرد. امیدوارم با کمک بخش خصوصی بتوانیم فعالیت های فرهنگی را تقویت کنیم.

طرح پردیس مگامال
طرح پردیس مگامال