1

تهیه‌کننده فیلم توقیفی کاهانی به‌دنبال سرمایه‌گذار برای تولید «لونه زنبور»

سینماروزان: سعید خانی تهیه کننده «ارادتمند نازنین بهاره تینا» فیلم توقیفی عبدالرضا کاهانی که مدیریت پخش نسیم صبا را هم برعهده دارد و امسال فیلمهایی مانند «مادر قلب اتمی» و «امتحان نهایی» را روی پرده داشت که علیرغم محدودیت در تعداد سالن، فروشی مناسب داشتند به دنبال شرایط تولید یک کمدی با نام «لونه زنبور» است.

به گزارش سینماروزان فیملنامه این کمدی را محسن کیایی بازیگر و برادر کوچکتر مصطفی کیایی کارگردان نگاشته و بناست برزو نیک نژاد کارگردان «دردسرهای عظیم» و فیلم «زاپاس» آن را بسازد.

سعید خانی با بیان اینکه به دنبال جذب سرمایه برای شروع تولید پروژه است به «آنا» عنوان کرد: تا زمانی که سرمایه‌گذاری برای ساخت پیدا نشود نمی‌توانیم کار پیش تولید را آغاز کنیم. در حال حاضر به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم که به احتمال زیاد تا یک هفته آینده مشخص خواهد شد و زمان کلید زدن فیلم را اعلام خواهیم کرد.

این تهیه کننده که سال گذشته فیلم «من» را روی پرده داشت ادامه داد: به محض شروع پیش تولید کار را به سرعت جلو خواهیم برد تا بتوانیم این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. تمام تلاشمان این است که هر چه سریعتر کار را آغاز کنیم و اگر سرمایه‌گذار پیدا شود از همین فردا آغاز خواهیم کرد.