1

تهیه‌کننده فیلمهای اکران‌نشده، باز پروانه ساخت گرفت!!+صدور پروانه ساخت برای کامبوزیا پرتوی و پخش‌کننده‌ای که فعالیتش معلق شده!

سینماروزان: شورای صدور پروانه ساخت با تولید سه پروژه موافقت به عمل آمده که در میان آنها بیش از همه پروژه «کولکاپیس» جلب نظر میکند که بناست توسط کامبوزیا پرتوی تولید شود. «کامیون» آخرین ساخته پرتوی بعد از رونمایی در جشنواره سال قبل هنوز شرایط اکران پیدا نکرده و به بازگشت مالی نرسیده اما پرتوی به فکر ساخت فیلم بعدی است.

به جز این بهمن کامیار که دو فیلم اکران نشده «نیم» و «مرداد» را به عنوان کارگردان و فیلم اکران نشده «کارت پرواز» را به عنوان تهیه‌کننده در کارنامه دارد و فیلم «سدّمعبر» با تهیه کنندگی وی نیز فروش مطلوبی نداشت و «در وجه حامل» به کارگردانی وی علیرغم اکران در عیدفطر گیشه روبراهی نداشته، باز پروانه ساخت گرفته؛ این بار برای تولید فیلمی به نام «مامان»(!) به کارگردانی آرش انیسی.

داریوش باباییان که زمستان سال قبل و به دلیل پاره ای تخلفات با تعلیق شش ماهه فعالیتهای دفتر پخشش شکوفافیلم مواجه شد نیز پروانه ساخت «یک آمپول ناقابل» را گرفته که فیلمی کودک است و لابد برای جشنواره کودک تولید میشود!!

فهرست کامل پروانه ساختهای صادره به شرح زیر است:

–«کولکاپیس» به تهیه‌کنندگی ،کارگردانی و نویسندگی کامبوزیا پرتوی در ژانر اجتماعی

–«به خاطر یک آمپول ناقابل» به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان ، کارگردانی و نویسندگی علیرضا محمودزاده در ژانر کودک و نوجوان

–«مامان» به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار ، کارگردانی و نویسندگی آرش انیسی در ژانر اجتماعی