1

با ادعای تهیه‌کننده “شهرزاد”⇐دلیل اصلی عدم همکاری چاووشی با مهرجویی در “سنتوری۲” فاش شد

سینماژورنال: نه ماه قبل داریوش مهرجویی برای حضور در “سنتوری2” به محسن چاووشی پیشنهاد همکاری داده بود و چاووشی با مطرح کردن یک رقم هنگفت و حدود نیم میلیارد(!) به عنوان دستمزد هم باعث عدم همکاری شده بود و هم اسباب ناراحتی مهرجویی را فراهم کرده بود.

به گزارش سینماژورنال چاووشی قید “سنتوری2” را زد و در عوض چند قطعه برای سریال “شهرزاد” خواند که این قطعات بشدت مورد توجه قرار گرفت.

سیدمحمد امامی تهیه کننده “شهرزاد” به تازگی در گفتگو با “تجربه” ادعای جالبی را درباره دلیل عدم همکاری چاووشی و مهرجویی بیان کرده است.

اگر مهرجویی دستمزد را هم پرداخت می کرد چاووشی یک بهانه دیگر می آورد

وی می گوید: به نظر من چاووشی در تعاملی که نمی خواست با مهرجویی اتفاق بیفتد با کم رویی مطلق قیمتی گفت که وارد این همکاری نشود. اگر تیم مهرجویی این دستمزد را هم پرداخت می کرد احتمالا چاووشی یک بهانه دیگر برای کار نکردن با ایشان پیدا می کرد.

به گزارش سینماژورنال امامی خاطرنشان می سازد: محسن آن کار{سنتوری2} را دوست نداشت. مثل بازیگری که جزو تاپ تن هاست و دوست ندارد در هر کاری حاضر باشد یعنی نام و نان را با هم یکی نمی کند.

کاملا مشخص بود که در “سنتوری2” چه موضوعیتی وجود داشته

این تهیه کننده می افزاید: به هر حال برای چاووشی محتوا و کانسپتی که میخواهد کار کند مهم است. آدمی که ده سال در اوج به سر می برد یعنی انتخابهای درستی داشته و اینها باعث شده هر آنچه می خواند را مردم دوست داشته باشند و بشنوند.

امامی تاکید می کند: فکر می کنم کاملا مشخص بود که آنجا{سنتوری2} چه موضوعیتی وجود داشته و اصلا بحث قیمت و… نبوده است.