1

تهیه‌کننده سریال اذعان داشت⇐ هزینه تولید “دودکش۲” ده برابر شده!+پاسخ تهیه‌کننده “دودکش” به چرایی متلک به نماد اعتدال!

سینماروزان: فصل دوم‌ سریال “دودکش” با وجود همه نقصان‌ها جزو تنها محصولات طنز سرگرم‌کننده این شبهای رسانه ملی است و هر قدر هم که گرفتار کمبود ماده داستانی باشد باز توانایی بازیگرانی نظیر هومن برق‌نورد و بهنام تشکر، موتور محرک سریال است.

به گزارش سینماروزان زینب تقوایی تهیه‌کننده سریال درباره رقم هزینه فصل دوم سریال به روزنامه فرهیختگان گفت: فصل اول “دودکش” سال 91 بود. هزینه‌های ما نسبت به آن زمان 10برابر شده ولی برآوردها به میزان تورم افزایش پیدا نکرده است. نه‌فقط شرایط کار ما کل جامعه همین‌طور است. مگر حقوق افراد در جاهای دیگر که مثلا تورم 10برابر شده حقوق افراد هم 10 برابرشده! حقوق افراد در جامعه ما خیلی‌جاها متناسب با تورم بالا نرفته و این مساله را ما هم در کارهایمان داریم.

تهیه‌کننده “دودکش” ادامه داد: بحث تجهیزات، دوربین، لوازم فنی و همه بخش‌ها افزایش قیمت داشته و بعضی‌ها هم تورم روی آنها بیشتر بوده و دلیل‌شان این بوده که حجم کارها افزایش پیدا کرده هم در تلویزیون و هم در شبکه نمایش خانگی. تعداد سریال‌ها بالا رفته و طبیعی است که وقتی تقاضا بالا می‌‌رود هزینه اینها هم بیشتر می‌‌شود.

سریال+دودکش۲
سریال+دودکش۲

یکی از شوخی‌های سریال “دودکش۲”، شوخی با نماد اعتدال(کلید) است. زینب تقوایی درباره چرایی شوخی با نماد اعتدال بیان داشت: به هر حال این چیزی است که در بین تمام مردم درباره‌اش زیاد صحبت می‌‌شود.

وی ادامه داد: حالا اگر نقدها هم الان اثر نداشته باشد، شاید در دولت جدید اثرگذار باشد. وقتی شما فضای نقد و انتقاد را باز می‌‌کنید این اتفاق می‌‌افتد که به هر حال هرکسی می‌‌داند اگر کارش را خوب انجام ندهد مورد نقد قرار می‌‌گیرد.