1

تهیه‌کننده “دورهمی”: این برنامه کارگردان ندارد!/خودمان را اصلاح می‌کنیم

سینماژورنال: حواشی کپی کاری “دورهمی” از یک برنامه هندی به نام “شبهای کمدی با کاپل”(اینجا را بخوانید) در روزهای اخیر همراه شده است با رفتار غیرمتعارفی که مهران مدیری مجری این برنامه با چند مهمان داشته است؛ از جمله این رفتارها تراشیدن موهای سر یکی از مهمانان جلوی دوربین بوده است.

به گزارش سینماژورنال این رفتارها نه تنها انتقاد مخاطبان را به دنبال داشته بلکه سبب ساز آن شده که مقامات بالایی صداوسیما هم به تولیدکنندگان این برنامه تذکرات جدی دهند.

به ما تذکر داده شد

هاشم رضایت تهیه کننده “دورهمی”  درباره‌ تذکر قائم مقام معاون سیما برای رعایت شأن مهمانان در این برنامه طنز به “ایسنا” توضیح داد: این تذکر به آقای مدیری داده نشده و به ما داده شده که صحت هم دارد و تذکرشان کاملا درست بوده است؛ ما باید خودمان را اصلاح کنیم.

هاشم رضایت گفت: ما باید شأن مهمانان برنامه “دورهمی” را بیشتر حفظ کنیم که مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: من به عنوان تهیه‌کننده برنامه «دورهمی»، از مسوولان سازمان صداوسیما و آقایان دکتر پورمحمدی (معاون سیما)، دکتر کرمی (مدیر شبکه نسیم) و همچنین رییس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که با راهنمایی‌هایشان به ما کمک می‌کنند تا برنامه بهتری داشته باشیم.

یک کار گروهی است و کارگردان ندارد!

تهیه‌کننده “دورهمی” در پایان در اظهاراتی عجیب از کارگردان نداشتن این برنامه سخن گفت در حالی که پیشتر گفته شده بود مهراب قاسم خانی کارگردان این برنامه است.

رضایت متذکر شد: برنامه “دورهمی” یک کار گروهی است و یک کارگردان و نویسنده واحد ندارد؛ این در حالی است که بسیاری از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها اینگونه منتشر می‌کنند که “دورهمی” به کارگردانی آقای مدیری و نویسندگی آقای ژوله ساخته می‌شود؛ در حالی که این برنامه یک کار گروهی است که همه عوامل در آن مشارکت دارند.