1

تهیه‌کننده «اخراجیها» از بیمارستان در فکر تصویرسازی زندگی «آقازاده» ایتالیایی‌؟⇔رضا عطاران و محمدرضا گلزار از گزینه‌های ایفای نقش «روحانی» در این فیلم بوده‌اند

سینماروزان: حبیب کاسه ساز تهیه کننده سینما و تلویزیون که بیش از همه به خاطر تولید دو قسمت اول سری «اخراجیها» شناخته میشود این روزها به خاطر درگیری با بیماری سرطان در بیمارستان بستری است.

به گزارش سینماروزان کاسه ساز که آخرین بار با سریال «فوق سری» تهیه کنندگی را تجربه کرد در سالهای اخیر به دنبال آن بود که فیلمی با نام «آقازاده» را تولید کند؛ فیلمی که در برهه ای از زمان گفته شد بناست محمدرضا گلزار و رضا عطاران در آن نقش  روحانی را بازی کنند و شنیده هایی هم وجود داشت مبنی بر حضور پیمان قاسم خانی به عنوان یکی از بازنویسان فیلمنامه اصلی.

آنها که در روزهای اخیر با کاسه ساز از نزدیک دیدار کرده اند از علاقه وی به بهبود و در دستور کار قرار دادن تولید این فیلم سخن گفته اند.

در این بین برخی خبر از آن داده اند که سناریوی «آقازاده» شباهتهایی دارد به اتفاقات زندگی «ادواردو آنیلی» ایتالیایی؛ اداواردو آنیلی فرزند جیانی آنیلی سرمایه دار ایتالیایی و مالک سابق مجموعه خودروسازی فیات بود که گرایش اش به اسلام و بعدتر تشیع موجی را حول وی به راه انداخت و در نهایت نیز مرگ مشکوک او زیر پلی در بزرگراه تورینو – ساوونا بود که خبرساز شد.

مرگی که هرچند مقامات قضایی ایتالیا مدعی شدند خودکشی است اما خودکشی هیچ گاه به طور جدی اثبات نشد و در این بین کم نبودند آنها که تشرف وی به اسلام و آن هم در یک خانواده بورژوای ایتالیایی را عامل قتل توسط لابی صهیونیست دانستند.

البته «آقازاده» حبیب کاسه ساز یک فیلم زندگینامه ای نیست و یک کمدی است که در آن علاقه جوانی از خانواده ای نه چندان متشرع به طلبگی و بعد روحانی شدن است که موقعیتهای طنازانه خلق میکند.

کاسه ساز پیش از بیماری خود چند سالی به دنبال تولید «آقازاده» بود اما به دلایل مختلف که یکی ملتهب بودن سوژه بود و دیگری نرسیدن به فیلمنامه مطلوب نتوانست کار را به تولید برساند.

حالا باید در انتظار سلامتی این تهیه کننده و بازگشت به سینما و تولید «آقازاده»ای باشیم که کاسه ساز پیشتر گفته بود بدش نمی آید حتی خودش کارگردانی آن را انجام دهد.