1

تهیه‌کننده “گینس” فیلم دوم پیمان معادی را تولید می‌کند

سینماژورنال: پیمان معادی شش سال بعد از “برف روی کاجها” دومین فیلم بلندش با نام “بمب” را به تهیه کنندگی سعید ملکان می سازد.

به گزارش سینماژورنال سعید ملکان پیشتر “گینس” را با حمایت موسسه تصویرگستر پاسارگاد تهیه کرده بود ضمن اینکه این روزها “ابد و یک روز” را هم به عنوان تهیه کننده روی پرده دارد؛ فیلمی که پیمان معادی علاوه بر ایفای نقش اصلی چنان که خود گفته سعی زیادی در به رسمیت شناختن کارگردان این کار توسط بازیگران داشت.(اینجا را بخوانید)

بنا به اطلاعات ارائه شده در “سینما” پیمان معادی که آبان ماه نگارش فیلمنامه “بمب” را به پایان رسانده به تازگی درخواست پروانه ساخت این فیلم را به تهیه کنندگی سعید ملکان به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارائه داده است.

فیلمی که قرار است با صدور پروانه ساخت به سرعت وارد پیش تولید شود.

پیمان معادی که فعالیتش را به عنوان بازیگر در سینمای ایران با “درباره الی” و بعد از آن “جدایی نادر از سیمین” اصغر فرهادی آغاز کرده بود، بعد از آن توانست در چند فیلم و سریال نه چندان مطرح آمریکایی ایفای نقشش کند و از مهم ترین آنها می توان به “کمپ ایکس ری” اشاره کرد.

او قرار است نقش اصلی فیلم “بمب” را ايفا کند و در یک تجربه جدید همزمان کارگردان و بازیگر این فیلم است.

فیلم “بمب” پیمان معادی مانند فیلم اولش یک ملودرام اجتماعی است و و داستان آن در دهه شصت می گذرد.

ماجراهای “بمب” به موشک باران تهران و اتفاقاتی که در پی آن برای مردم می افتد می پردازد.

قرار است پروانه ساخت فیلم “بمب” این هفته صادر شود و در این صورت برنامه ریزی گروه سازنده فیلم برای آغاز فیلمبرداری از اواخر اردیبهشت است.