1

روزهای پایانی زن‌پوشی استندآپ کمدین “خندوانه”+عکس

سینماژورنال: نمایش «پری» به کارگردانی امیر غفارمنش، جمعه ۱۹ شهریورماه به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش سینماژورنال نمایش «پری» که از پنجشنبه ۲۱ مرداد در تالار حافظ به روی صحنه رفته است در روزهای پایانی (‌۱۶‌، ۱۷ و ۱۹) شهریور‌ماه میزبان مخاطبین خواهد بود. علاقه‌مندان به تماشاي آن مي‌توانند بليت نمایش را از طريق سايت تيوال به آدرس  www.tiwall.com خريداری نمایند.
این نمایش به وقایع دوران قحطی می پردازد که در پی بسته شدن مکتب خانه توسط شاه و تبدیل آن به انبار غلات، عده ای از آنان به مطربی پناه آورده اند و بر حسب اتفاق به جشن دربار دعوت می شوند اما…

امیر کربلایی زاده‌، مجید یاسر، سامان دارابی، یزدان فتوحی، مهدی زمین پرداز، کامبیز امینی، علیرضا مهران، فرزاد حاتمیان، محمد خداوردی، امیر حشمی، آرش دولتی و آزاده زارعی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

جالب اینجاست که امیر کربلایی زاده که پیشتر با اجرای استندآپ کمدی در “خندوانه” مورد توجه قرار گرفته بود در این نمایش با پوشش زنان ظاهر شده و به اصطلاح زن‌پوش شده است!

امیر کربلایی زاده در نمایی از "پری"
امیر کربلایی زاده در نمایی از “پری”

از دیگر عوامل این نمایش می توان به تهیه کننده: حمید علی نژاد‌، مدیر پروژه: محمد امامی‌، مدیر تولید: سعید نقدزاده‌، طراح صحنه و لباس: علیرضا مهران‌، دستیار تهیه: کاظم محمدی‌‌، دستیارکارگردان: فرشاد ارج‌، آهنگساز: علی المعی‌، خواننده: ساسان پاشایی‌فر‌، روابط عمومی: مهدی سربازی‌، منشی صحنه: رضوانه عبیری‌، مدیر هماهنگی: مژگان حسینی و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

لازم به ذکر است خرید گروهی نهاد‌ها و ارگان‌ها شامل بلیت نیم‌بها می شود و علاقه‌مندان برای هماهنگی می‌توانند با شماره رزرو تماس حاصل نمایند.
رزرو بلیت: ۰۹۱۲۳۸۶۱۰۸۶

این نمایش در روزهای پایانی، سه‌شنبه ۱۶ و چهارشنبه ۱۷ و جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱ در سالن حافظ واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت اجرا خواهد شد.