1

تمایل هادی حجازی‌فر برای ساخت فیلم پرویز دهداری!

سینماروزان: هادی حجازی‌فر که با ایفای نقش در فیلم ارگانی “ایستاده در غبار” به سینما معرفی شد و با بازی در فیلمهای ارگانی “ماجرای نیمروز” و “به وقت شام” به فعالیت خود ادامه داد، یک فیلم آماده اکران با عنوان “آتابای” دارد و البته با سریال “دوپینگ” در باکس نوروزی رسانه ملی قرار دارد.

حجازی‌فر که مدتهاست از علاقه‌اش برای کارگردانی گفته، بدش نمی‌آید که فیلم زندگی پرویز دهداری از مربیان بااخلاق فوتبال ایران و کاشف احمدرضا عابدزاده، جواد زرینچه، صمد مرفاوی و سیروس قایقران را بسازد. حجازی‌فر به کیهان‌ورزشی گفت: هنوز کاراکتر پرویز دهداری معلم اخلاق فوتبال برایم عجیب و غریب است.

حجازی‌فر ادامه داد: من درباره دهداری مطالعاتی داشته‌ام؛ انسانی که در اوج جاذبه، دافعه نیز داشته و کاریزماتیک هم بوده. دهداری کسی بود که در فوتبال ملی ایران اصلاحاتی انجام داد و البته مورد هجمه قرار گرفت. شاید اگر بخواهم یک فیلم ورزشی بنویسم و بسازم برای ایشان باشد.

هادی حجازی‌فر پیرامون میلش برای بازی در قامت یک شخصیت ورزشی گفت: تا یکی دو سال آینده شاید بتوانم نقش یک قهرمان ورزشی را بازی کنم ولی بعد از آن دیگر گریمم اجازه نمی‌دهد چنین کاراکتری را بپذیرم.