1

تقاضای حاتمی‌کیا برای کارگردانی آقازاده‌اش!+عکس

سینماروزان: اوایل مردادماه امسال بود که شفاف‌سازی سازمان سینمایی درباره متقاضیان پروانه ساخت مشخص ساخت آقازاده حاتمی‌کیا هم به‌دنبال ساخت فیلم بلند است.

یوسف حاتمی‌کیا در آن مقطع زمانی به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی درخواست پروانه کرده بود برای پروژه‌ای با عنوان “اسکورت”.

در تازه‌ترین شفاف‌سازی سازمان سینمایی درباره متقاضیان پروانه ساخت نام یوسف حاتمی‌کیا برای پروژه‌ای با نام “شمش طلا” دیده می‌شود. این بار نام ابراهیم حاتمی‌کیا به‌عنوان تهیه‌کننده آمده است.

به نظر می‌رسد “شمش طلا” نام جدید همان “اسکورت” باشد که به دلیل منع استفاده از اسامی غیرفارسی برگزیده شده ولی اینکه چرا حاتمی‌کیا شخصا برای دریافت پروانه آقازاده‌اش پیشقدم شده و موگویی کنار رفته، مشخص نیست؟؟

رضا کریمی همسر موگویی بابت دریافت پروانه ساخت “حکم تجدیدنظر” برای یک اینفلوئنسر اینستاگرام با عنوان محمدامین کریم‌پور به‌شدت حاشیه‌ساز شده بود و شاید همان حواشی بود که باعث شده موگویی قید همکاری با آقازاده حاتمی‌کیا را بزند؟؟

اینکه شورای صدور پروانه ساخت دربرابر درخواست پروانه حاتمی‌کیای بزرگ برای حاتمی‌کیای کوچک چه واکنشی نشان خواهند داد به‌زودی مشخص خواهد شد.

به گزارش سینماروزان پیش از آقازاده حاتمی‌کیا، با آقازادگان دیگری در سینمای بلند روبرو بوده‌ایم که به تهیه‌کنندگی پدران، کارگردان شدند.

امیرحسین آقازاده اکبر ثقفی ازجمله این آقازاده‌هاست که چندین فیلم و ازجمله “روسی”، “مردی که اسب شد” و “همه چیز برای فروش” را به تهیه‌کنندگی پدر ساخت.

پولاد آقازاده مسعود کیمیایی هم به تهیه‌کنندگی پدر فیلمی با نام “معکوس” را ساخت.

میلاد آقازاده رسول صدرعاملی نیز به تهیه کنندگی پدر فیلم “سونامی” را ساخت.

تقریبا اغلب فیلمهایی که این آقازادگان ساخته‌اند به‌لحاظ تجاری آثاری شکست‌خورده بوده‌‌اند و اینکه حالا آقازاده حاتمی‌کیا بتواند به سودآوری در گیشه‌ برسد را زمان مشخص خواهد کرد.

ابراهیم حاتمی‌کیا در میان آقازادگان؛ یوسف(راست) و اسماعیل(چپ)
ابراهیم حاتمی‌کیا در میان آقازادگان؛ یوسف(راست) و اسماعیل(چپ)