1

تغییر کلی آرایش اکران در هفته پیش‌رو⇔کسی حواسش به تخلف فیلمیران نیست؟؟

سینماروزان: آرایش کلی اکران سینماها از چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه تغییر خواهد کرد و در کنار «تکزاس» که به عنوان اولین فیلم اکران دوم نوروز از دو هفته قبل در گروه ماندانا روی پرده رفت شش فیلم تازه به چرخه اکران خواهند پیوست.

به گزارش سینماروزان از دوازدهم اردیبهشت کمدی «خجالت نکشن» به کارگردانی رضا مقصودی در گروه استقلال جایگزین «لاتاری» می‌شود و «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی در گروه آزادی به جای «فیلشاه» اکران می‌شود.

فیلم «خوک» مانی حقیقی در گروه «کوروش» جایگزین «به وقت شام» خواهد شد و در گروه ایران فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان به جای «لونه زنبور» نمایش داده خواهد شد.

در گروه جوان هم فیلم «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی جایگزین فیلم «مصادره» خواهد شد و در گروه زندگی فیلم «جشن دلتنگی» پوریا آذربایجانی به جای فیلم «خرگیوش» نمایش داده می‌شود.

یک تخلف آشکار در اکران دوم نوروز آن است که موسسه پخش فیلمیران با اکران همزمان سه فیلم «تکزاس»، «عصبانی نیستم» و «چهارراه استانبول» حضور دارد و این در تناقض است با نظام نامه اکران که در آن تأکید شده بود هر شرکت پخش در هر دوره اکران فقط میتواند دو فیلم را اکران کند!!