1

تغییر مسیر یک بازیگر زن بخاطر نامزدی سیمرغ+عکس

سینماژورنال: در میان نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگری زن مکمل نام بهنوش بختیاری هم به چشم می خورد.

به گزارش سینماژورنال بختیاری بازیگری است که بیشتر به عنوان بازیگری فعال در شبکه خانگی و تله فیلمهای سوپرمارکتی شناخته می شد اما وی گویا بعد از نامزدی دریافت سیمرغ از جشنواره سی و چهارم فجر به خاطر ایفای نقش مکمل در فیلمی به نام “من” ساخته سهیل بیرقی تصمیم گرفته تغییر مسیر داده و دیگر سراغ تله فیلم نرود.

25 کار را رد کردم

وی در این باره به “مهر” گفت: در یک سال گذشته مصمم شدم و به خودم این جرات را دادم که ۲۵ کار را تا الان رد کنم. نمی دانم تصمیم درستی بود یا غلط اما خیلی پشیمان نیستم چون قالب فیلمنامه ها از متوسط هم پایین تر بودند و همه نقش ها مشابه هم و شبیه آنچه من زیاد تجربه اش کرده‌ام، بودم.

بختیاری ادامه داد: پیشنهاد تله فیلم ها و آثار رسانه تصویری هم به من می‌شود ولی همه این ها را رد کردم چون دلم می خواهد فضاهای جدیدتری را تجربه کنم و سعی کردم روی اعتقادم بایستم و خوشحالم که الان دیگر به عنوان راه تامین معاش به بازیگری نگاه نمی کنم.

به خاطر بحران مالی مجبور بودم در پروژه هایی که مطابق میلم نبودند حضور داشته باشم

وی اظهار کرد: یک دوره ای به خاطر بحران مالی مجبور بودم در پروژه هایی که شاید خیلی مطابق میلم نبودند حضور داشته باشم اما الان خوشبختانه می توانم بازیگری را به عنوان عشق نگاه کنم و به خودم حق انتخاب بیشتری بدهم. تا الان این شانس را داشتم که دو نقش غیر کمدی را البته در سینما بازی کنم ولی امیدوارم بیشتر پیشنهاد نقش های متفاوت داشته باشم.

من
بهنوش بختیاری در نمایی از “من”