1

تعیین تکلیف دو فیلم باقیمانده اکران نوروزی به هفته آینده موکول شد/تعیین قیمت بلیت سینماها در سال۹۶ با توافق سینمادار-تهیه‌کننده-توزیع کننده/تعطیلی سینماها از چهارشنبه عصر تا جمعه صبح

سینماروزان: در حالی که در مسیر اکران نوروزی کمدی «خوب بد جلف» در گروه زندگی روی پرده است و قرارداد اکران کمدی-انتقادی «سه بیگانه» برای گروه ماندانا، «یک روز بخصوص» برای گروه کوروش و «ماجرای نیمروز» برای گروه  آزادی با کف فروش 4هفته ای بسته شده است شورای صنفی نمایش تعیین تکلیف درباره دو گروه باقیمانده اکران نوروز یعنی استقلال و آفریقا را به هفته آینده موکول کرد.

به گزارش سینماروزان به جز این شورای صنفی نمایش مقرر کرد که قیمت بلیت‌های سینما در سال 96 شناور است و  براساس توافق میان  سینمادار، تهیه‌کننده و یا توزیع کننده در قرارداد تعیین و قید می‌شود. به این ترتیب ممکن است در سینماهای نوروزی توافق شود که بلیت فیلم‌ها باکاهش یا افزایش قیمت روبرو باشد.

در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش همچنین مقرر شد سینماهای سراسر کشور  از  ساعت 18 چهارشنبه 11 اسفند ماه همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعطیل است و روز پنجشنبه هم کامل تعطیل خواهد بود اما سینماها از روز جمعه دوباره باز خواهند بود.