1

تست بازیگری پرویز شهبازی برای فیلم جدیدش/علاقمندان دختر ۱۷ تا ۲۱ سال این فرصت را از دست ندهند

سینماژورنال: پرویز شهبازی سه سال بعد از درام موفق “دربند” این روزها درگیر پیش تولید تازه ترین کارش “نسیم” است.

به گزارش سینماژورنال تهیه کنندگی فیلم تازه شهبازی را مسعود ردایی است که به تازگی تولید یک کمدی به نام “سه بیگانه در سرزمین ناشناخته” را انجام داده بود.

ردایی به شدت به فیلمنامه “نسیم” شهبازی علاقه پیدا کرده است و از همین سرگرم جمع آوری ابزار و لوازم موردنیاز برای تولید است.

انتخاب دو بازیگر دختر با تست بازیگری

شهبازی در “نسیم” نیز به مانند دیگر کارهایش قصد دارد بازیگران نقش اصلی را که دو دختر هستند از میان چهره های ناشناخته علاقمند به بازیگری انتخاب کند.

وی به همراه گروهش با برگزاری یک سری تست بازیگری، بازیگران نقش اول را که باید در رده سنی 17 تا 21 سال هستند انتخاب خواهد کرد.

تاکنون حضور هومن بهمنش به عنوان تصویربردار و مجید گودرزی به عنوان مدیر تولید قطعی شده است.

برخورد سرباز آمریکایی با دو دختر ایرانی

“نسیم” داستان یک سرباز آمریکایی است که از روی یک ناو آمریکایی به خلیج فارس افتاده و موج او را به ساحل ایران انداخته است. یک مرد جنوبی این سرباز زخمی را پیدا و مدتی از او نگه داری می‌کند و بعد به اقتضای داستان به عنوان یک دوست او را به سمت تهران می‌برد.

در این سفر سرباز آمریکایی با دو دختر برخورد می کند و به واسطه آنها با فرهنگ و مردم ایران آشنا می‌شود. این سرباز در تهران دوستان جدیدی می‌یابد و برای پیدا کردن راه حلی برای رفتن به آمریکا از آن‌ها کمک می‌گیرد.

علاقمندان نوجوان و جوان بشتابند

به گزارش سینماژورنال تجربه نشان داده که حاصل کار شهبازی در “نسیم” هم مطمئنا در حد و اندازه های آثار قبلی او “دربند” و “عیار14” خواهد بود و البته که درست مانند “دربند” که چهره ای نو به نام نازنین بیاتی با آن به سینما معرفی شد و این روزها پرکار هم هست بازیگرانی که برای “نسیم” انتخاب میشوند هم خواهند توانست خیلی زود به بازیگرانی قابل اعتماد در سینمای ایران بدل شوند.

پس علاقمندان دختر بازیگری که در محدوده سنی 17 تا 21 سال هستند این فرصت را از دست ندهند و حتما اگر در خود استعدادی می بینند به سراغ تست شهبازی بروند.

برای شرکت در تست بازیگری “نسیم” با 22888859 تماس بگیرید.