1

ترانه‌سرای “افسار” چاووشی در تبريز پيدا شد

سینماژورنال: دختري ٣٠ ساله، شاعر شعري است كه اين روزها به نام «شهريار» در شبكه‌هاي مجازي دست به دست مي‌شود و خواننده‌اش محسن چاووشي است. ماجرا هم از اين قرار است كه چاووشي كه اين روزها با قطعه‌هاي مختلف سريال شهرزاد، حسابي مورد توجه است، قطعه تازه «افسار» را همراه با سينا سرلك منتشر كرد.

به گزارش سینماژورنال در متن معرفي اين قطعه، نام شاعر «افسار»، شهريار شاعر بزرگ تبريزي معرفي شده بود. اما اندكي بعد مخاطبان شهريار و البته مخاطبان چاووشي به او اعتراض كردند كه اين شعر از آن «شهريار» نيست.

چاووشي بلافاصله اشتباهش را تصحيح كرد و با جمله «انسان جايزالخطاست»، نام ترانه‌سرا را حذف كرد. اما پيدا كردن ترانه‌سراي اصلي اين ترانه، دغدغه مهم اين خواننده شد تا اينكه همين ديروز يكي از دوستان او در گفت‌وگويي با “خبرآنلاين” خبر داد كه شاعر ترانه «افسار» پيدا شده و نامش پريناز جهانگيرعصر است.

به روايت محسن بوالحسني، چاووشي و دوستانش عمليات جست‌وجوي دقيقي را آغاز كردند تا بالاخره به شعراي شهر تبريز رسيدند و ترانه‌سراي جوان اين ترانه را پيدا كردند.

در حال حاضر ماجراي ترانه‌سراي گمنام و شعري كه محبوبيت زيادي پيدا كرده، ختم به خير شده. اما چاووشي از زبان دوستش به همه مخاطبان پيام فرستاده: «حفظ امنيت و حريم شخصي اين ترانه‌سراي جوان براي او بسيار مهم است و از دوستان رسانه‌اي مي‌خواهد كه فضاي امن و بي‌حاشيه‌اي براي او فراهم كنند».  به اين ترتيب اين ماجرا در حوالي زندگي حرفه‌اي چاووشي و طرفدارانش تمام شد.