1

تتلو سفیر صلح شد!+عکس

سینماژورنال: همین سه روز قبل و در جریان دادگاه بابک زنجانی، امیر تتلو در دادسرای انقلاب دیده شد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال حالا امروز پنجشنبه شانزدهم مهرماه تتلو به موزه صلح تهران رفت و در دیدار با جانبازانی که دست اندرکار موزه هستند اعلام کرد سفیر صلح شده است.

تتلو در متنی اجتماعی که در این باره نوشته به صراحت بیان کرده که هوادارانش موسوم به تتلیتی ها نیز در این مسیر کنارش خواهند بود.

تتلو نوشته است: اینجانب “امير تتلو” شماره هفت ، از اين به بعد به لطف عزيزانى كه واقعا جان باختند براى كشورمون سفير صلح هستم در ايران و از امروز خانواده ى بزرگ تتليتى اضافه ميشه به خانواده ى بزرگ صُلح در ايران و جهان و همه ى ما به كمك هم ، بزرگ ترين گروه صُلح جهانى در جهان را اختصاص ميديم به كشور عزيزمون ايران.

وی ادامه داده است:  من از نزديك به چشم ديدم عزيزانى كه تو موزه ى صلح زحمت ميكشن از زندگيشون و از سلامتى و حتى اعضاى بدنشون گذاشتن واسه كشور و حالا براى اين راه و ازتون اين توقع رو ندارم كه شما هم زندگيتون رو بذارين اما اين توقع رو دارم كه صداى كسانى كه زندگيشون رو گذاشتن رو به گوش دنيا برسونين و اين پيج رو حمايت كنيد !!

تتلو افزوده است: من خودم به شخصه باعث افتخارم هست اگه بتونم خدمتى كنم و به شما هم تبريك ميگم كه با حماييتون قدمى در جهت صلح جهانى خواهيد برداشت.

تتلو در موزه صلح
تتلو در موزه صلح