1

تتلو روی آنتن رفت اما⇐باران کوثری هم ممنوع‌التصویر است و هم ممنوع‌التحریر!

سینماژورنال: در حالی که بیش از یک ماه است تازه ترین فیلم باران کوثری با نام “کوچه بی نام” روی پرده است اما همچنان این فیلم با ممنوعیت پخش تیزر از رسانه ملی روبروست.

به گزارش سینماژورنال “کوچه بی نام” درست یک روز بعد از جشنواره فجر، در فصل مرده اکران و در شرایطی روی پرده رفت که کمتر سینماگری جرات اکران فیلمش را داشت اما فروش آن از همان روز اول فوق العاده بود و تاکنون رقم فروش 2 میلیارد را رد کرده است.

با این حال اما در همه این مدت فیلم با ممنوعیت پخش تیزر از رسانه ملی روبروست؛ دلیل اصلی این ممنوعیت هم حضور باران کوثری در تیزر است.

باران کوثری در کنار فرهاد اصلانی دو بازیگر اصلی “کوچه بی نام” هستند و البته کوثری بخاطر بازی در این فیلم سیمرغ بهترین بازیگری جشنواره سی و سوم فجر را از آن خود کرد.

ممنوع التحریری ضمیمه ممنوع التصویری شد

تیزری از “کوچه بی نام” که باران کوثری در آن حضور دارد اجازه روی آنتن رفتن پیدا نکرده است و جالبتر اینجاست که نه فقط تصویر وی که آمدن نام وی بصورت نوشته در تیزر یا زیرنویس هم ممنوع اعلام شده است!

البته که به تهیه کننده فیلم توصیه شده تیزری بدون حضور باران بسازد تا روی آنتن برود ولی تهیه کننده فیلم بخاطر احترام به بازیگرش زیربار تغییر تیزر و حذف وی از آن نشده است!

باران مموع التصویر است اما تتلو مجازالمصاحبه

ممنوع التصویری باران کوثری که حالا ممنوع التحریری نامش هم به آن ضمیمه شده در شرایطی روی می دهد که تلویزیون چند روز قبل از نوروز 95 در یکی از بخشهای خبری خود “امیر تتلو” خواننده زیرزمینی رپ را روی آنتن فرستاد و حتی با وی مصاحبه کرد!