1

تبليغ پیج برنامه “هفت” تنها براي يك فيلم در حال اكران+عکس/ علت اين نگاه ويژه چيست؟/ آيا تلويزيون در اين فيلم شريك است؟!

سینماژورنال: برنامه سینمایی “هفت” در دوره جدیدش با حضور بهروز افخمی بعنوان سردبیر حداقل بلحاظ اجرا هم که شده از برنامه گبرلو بهتر است.

به گزارش سینماژورنال با این حال اظهارنظرات خاص افخمی و البته علاقه اش برای طرح برخی مضامین  باعث شده حجم حواشی پیرامون برنامه به مراتب بیشتر از زمان گبرلو باشد که این  نیز می تواند به اندازه ایراد، حسن هم محسوب شود.

“هفت” افخمی که تهیه کنندگی آن را محمدحسین رضوی برادر 25 ساله محمود رضوی تهیه کننده “معراجیها” برعهده دارد تقریبا از همان روزهای ابتدایی دارای پیج یا صفحه ای مستقل در شبکه اجتماعی اینستاگرام شد.

در این صفحه روال بر این بود که اخبار و اطلاعات کلیدی مربوط به “هفت” منتشر شود اما ظرف چند روز گذشته اتفاق تازه ای در این صفحه رخ داده است.

قرار دادن سه پست برای یک فیلم چه معنایی دارد؟

این اتفاق قرار دادن تیزر و مطالب مختلف مربوط به  یکی از فیلمهای روی پرده در این صفحه اجتماعی است.

شاید اگر این اتفاق برای تمامی فیلمهای روی پرده رخ می داد ایرادی نداشت اما در شرایطی که در صفحه اجتماعی “هفت” هیچ فیلم دیگری به این صورت معرفی نشده قرار دادن مکرر تیزرهای مربوط به یک فیلم خاص کمی شبهه برانگیز است.

تهیه کننده فیلم سابقه همکاری با تلویزیون را دارد

بخصوص که اگر بدانیم نام آن فیلم “در مدت معلوم” است که یکی  از دو تهیه کننده آن محسن جاهد  است که سابقه سالها فعالیت در رسانه ملی را دارد و طی سالهای گذشته نیز دو فیلم “ناسپاس” و “شکار روباه” را با همکاری تلویزیون تولید کرده است.

حال سوال اینجاست که آیا تبلیغ غیررسمی صفحه “هفت” برای “در مدت معلوم” به دلیل سابقه فعالیتهای تلویزیونی تهیه کننده اش است یا اینکه تلویزیون شریک تولید فیلم بوده است؟

این پرسشی است که هم دست اندرکاران “هفت” باید به آن پاسخ دهند و هم مدیران رسانه ملی.

در مدت معلوم

Screenshot_2015-12-19-01-50-18

در مدت معلوم

سه مطلب مختلف درباره یک فیلم خاص در صفحه اجتماعی “هفت”