1

تازه ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐ثبت قرارداد اکران «عصبانی نیستم» برای گروه آزاد از ۲۹ آذر+ روی پرده رفتن «آینه بغل» به جای فیلم شکست‌خورده «انزوا» از همین هفته+اکران انیمیشن ارگانی «فهرست مقدس» که مشخص نیست قرارداد اکرانش چه زمانی ثبت شده؟ باز هم از همین هفته!

سینماروزان: بعد از کلی حاشیه سازی بر سر عدم ثبت قرارداد اکران «عصبانی نیستم»رضا درمیشیان شورای صنفی نمایش در تازه ترین جلسه خود قرارداد اکران این فیلم را برای اکران در گروه آزاد از 29 آذرماه ثبت کرد.

به گزارش سینماروزان به جز این شورا مقرر کرد فیلم «آینه بغل»منوچهر هادی که روند سریع‌السیر صدور پروانه نمایش و سپس ثبت قرارداد اکرانش کلی انتقادبرانگیز شده بود، از همین چهارشنبه به جای «انزوا» که از شکست خوردگان اکران پاییز است، در گروه استقلال روی پرده برود.

شورای صنفی نمایش با یک هفته تأخیر خبر اکران «شکلاتی» را هم که یک هفته ایست روی پرده است اعلام کرد؛ البته به این صورت که این فیلم از همین چهارشنبه به جای «خفگی» در گروه زندگی روی پرده خواهد رفت.

شورا مقرر کرد انیمیشن «فهرست مقدس» از محصولات سازمان هنری رسانه ای اوج نیز از همین چهارشنبه در سانسهای صبح برای مدارس اکران شود!!! البته مشخص نشد که قرارداد اکران این محصول ارگانی چه زمانی در شورا ثبت شده است؟؟