1

تازه ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐تعلیق مجدد اکران کمدی “زهرمار” بخاطر کمک به فیلمی حاکمیتی که پخش کننده اش عضو شورای نمایش است؟؟؟+ثبت قرارداد فیلمی دیگر از سرمایه گذار چندفیلمه!!

سینماروزان: شورای صنفی نمایش در تازه ترین جلسه خود اکران کمدی “زهرمار” را یک هفته دیگر به تأخیر انداخت.

به گزارش سینماروزان پیشتر بنا بود “زهرمار” در اکران عیدفطر در گروه زندگی روی پرده برود ولی به بهانه ادامه اکران فیلم “نبات” یک هفته اکرانش به تعویق افتاد و در حالی که گمان میرفت این کمدی این هفته اکران شود ولی شورا اکران این فیلم را تا یک هفته دیگر یعنی 29 خرداد به تعلیق انداخت!!

آیا ترس از کاهش سانسهای یک فیلم حاکمیتی روی پرده- که پخشش را یک عضو شورای صنفی نمایش برعهده دارد- عامل این تعلیق اکران است؟؟؟ در ای باره کمیته انضباطی یا شورایعالی اکران هستند که باید ورود کنند.

به جز این شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی در گروه سینمایی باغ کتاب برای اکران پس از فیلم ویدیویی “نیوکاسل”- که مشخص نیست چگونه پروانه سینمایی گرفته- ثبت کرد!!

پس از “متری شش و نیم” و “سرخپوست” که در تایمهای گل اکران یعنی نوروز و عیدفطر روی پرده رفتند حالا “روسی” سومین فیلم متعلق به محمدصادق رنجکشان سرمایه گذار چندفیلمه است که در فاصله ای کوتاه بعد از تولید قرارداد اکرانش ثبت شده!!!