1

تازه‌ترین وضعیت جسمی آهنگسازی که در آتش سوخت!+عکس

سینماژورنال: فربیرز لاچینی پس از ترخیص از بیمارستان به دلیل سانحه آتش‌سوزی، فعالیت‌های موسیقایی خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش سینماژورنال الناز یوسفی دستیار فریبرز لاچینی به “مهر” گفت: «خوشبختانه از روز شانزدهم مردادماه که آقای لاچینی از بیمارستان مرخص شد حال وی‌ روبه‌بهبودی است، به‌طوری‌که پانسمان‌های ناشی از سوختگی که روی بدن و چهره داشت، برداشته شده و خوشبختانه عوارض چندانی هم نداشته است».

  وی ادامه داد: «با توجه به مراقبت‌هایی که از سوی تیم پزشکی بیمارستان انجام شده، استاد لاچینی در بهبودی کامل است و تا چند روز دیگر نیز فعالیت‌های موسیقایی خود را آغاز می‌کند. لازم است در اینجا از تمامی دوستانی که در روزهای گذشته پیگیر وضعیت جسمانی آقای لاچینی بودند تشکر ویژه داشته باشم».

فریبرز لاچینی آهنگ‌ساز و نوازنده پیشکسوت موسیقی جمعه نهم مردادماه در اثر انفجار گاز منزل از ناحیه دست و صورت دچار سانحه سوختگی شد. وی بعد از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و روز شانزدهم مردادماه از بیمارستان مرخص شد.

فریبرز لاچینی از جمله هنرمندانی است که تحصیلات موسیقی خود را از ١٠ سالگی در هنرستان عالی موسیقی آغاز کرد. وی در نوجوانی با مجموعه‌ای به نام «فصل‌ها و رنگ‌ها» و «آوازهای دیگر» فعالیت حرفه‌ای خود را با همکاری با کانون پرورش آغاز کرد.

فریبرز لاچینی در تخت بیمارستان
فریبرز لاچینی در تخت بیمارستان