1

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐پا پس کشیدن تنها طلبه ی اکران!+عدم علاقه هیچ فیلمی برای اکران!+نیم بها کردن بلیت سینماهایی که مشتری چندانی ندارند!

سینماروزان/حسام ناظری: تازه‌ترین جلسه شورای صنفی نمایش هیچ خروجی نداشت جز پا پس کشیدن فیلمی که هفته پیش شورا خبر از اکران آن داد.

به گزارش سینماروزان هفته گذشته اعلام شد که فیلم «گل به خودی» می‌تواند اکران شود اما در جلسه تازه شورای صنفی نمایش تاکید شد که اجباری به اکران فیلم نیست و این فیلم می‌تواند بعد از تعطیلات پانزده خرداد روی پرده سینماها خواهد رفت.

شورای صنفی نمایش همچنین مقرر کرد بلیت سینماهای سراسر کشور همزمان با سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر نیم بها باشد؛ اینکه سینماها مشتری چندانی ندارند و از آن سو بلیت‌شان نیم‌بها می‌شود هم از آن مصاديق طنزآمیز است.

شورای صنفی نمایش این هفته را هم در حالی پشت سر گذاشت که صاحب هیچ فیلمی، تمایلی برای اکران نشان نداد و این در حالی است که همچنان مدیران دولتی اصرار دارند برای برگزاری جشنواره‌های دولتی!!! اینکه سینماها، مشتری ندارند ولی مدیران اصرار دارند بر برگزاری جشنواره، می‌تواند یک مصداق دیگر طنزآمیز باشد.