1

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐ثبت قرارداد اکران فیلم “سانسور‌”دار محمدرضا فروتن!!+دستور اکران “بی‌حسی موضعی” و یک فیلم دیگر!!+نیم‌بها کردن سینماهای بی‌مخاطب(؟؟!) برای روز سینما

سینماروزان: در روزی که کلی شایعه پیرامون تغییر جنسیت محمدرضا فروتن و سپس تکذیب این شایعات شکل گرفته بود، شورای صنفی نمایش قرارداد اکران تازه‌ترین فیلم این بازیگر سینما را ثبت کرد.

به گزارش سینماروزان شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن را برای اکران از ۲۶ شهریور را ثبت کرد. بهرام افشاری بازیگر طناز درکنار صحرا اسداللهی که اخیرا درام معمایی پاپیولار “پسرکشی” را در اکران آنلاین داشت ازجمله همبازیان فروتن در این فیلم ضدسانسور هستند.

شورا همچنین قرارداد اکران «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی برای نمایش از ۲۶ شهریورماه را ثبت کرد.

در جلسه تازه شورای صنفی نمایش شورا مقرر شد در روز ملی سینما برابر با جمعه ۲۱ شهریورماه بلیت سینماهای سراسر کشور نیم بها شود؛ این اتفاق درحالی رخ داده که درحالت عادی نیز صاحبان اغلب فیلمهای روی پرده از طریق سامانه سینمابلیت، تخفیف نیم‌بها می‌دهند و باز مخاطب ندارند.

به جز این شورا دستور داد از نوزدهم شهریورماه «کاکا» به کارگردانی علی سراهنگ و «بی حسی موضعی» ساخته حسین مهکام روی پرده‌ها بیاید.

شورا مقرر کرد به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز فیلم ارگانی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت اکران شود.