1

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐اکران یک کمدی-انتخاباتی با بازی سیروس گرجستانی از همین هفته +ارائه توضیحات درباره چینش کمیته نظارت بر سمفا یک ماه پس از راه‌اندازی!

سینماروزان/مهدی فلاح‌صابر: تازه‌ترین جلسه شورای صنفی نمایش با دستور اکران یک کمدی از همین هفته برپا شد.

به گزارش سینماروزان در جلسه تازه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم کمدی “کله پوک”به کارگردانی جواد مزدآبادی از چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه روی پرده رود.

“کله پوک/سه کله پوک” به کارگردانی جواد مزدآبادی و با بازی یوسف تیموری، سیدجواد هاشمی، سیروس گرجستانی، عزت الله رمضانی و… با پخش شکوفافیلم روی پرده می‌رود. “کله پوک” نگاهی طنازانه دارد به انتخابات شوراها در یک روستا!!!

به جز این مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در پاسخ به طرح پرسش در چگونگی چینش کمیته‌ای برای نظارت بر سمفا، یک ماه است راه‌اندازی شده(!) توضیحاتی ارائه داد و گفت: اعضای انتخاب شده توسط حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی انتخاب شده‌اند و شورای صنفی نمایش هیچ دخالتی در آن نداشته است!

شایسته ادامه داد: اعضای کمیته نظارت بر سمفا، شامل مدیرعامل موسسه سینماشهر و سه نفر از اعضای شورای صنفی نمایش (نماینده سینماداران، تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان) و همچنین مدیرکل دفتر عرضه و نمایش فیلم است و این کمیته ضمن بررسی عملکرد فعالیت سمفا و اجرای مفاد تفاهم‌نامه اکران فیلم، مسئولیت اجرایی آن را نیز نظارت می‌کند.