1

تازه‌ترین حرف‌های کارگردان “ملک سلیمان” و “مریم مقدس”⇐ماجرای کرونا بسیار مفیده!!!/کرونا، هسته اصلی وجود هنری را احیا کرده!!/به شوک کرونا نیاز بود تا بیدار شویم/انقلاب، رود بزرگی است که جهان را به سمت آخرزمان سوق می‌دهد!/امام عصر شب‌های قدر برنامه سالانه جهان رو امضا می‌کنند!

سینماروزان: شهریار بحرانی که بیش از یک دهه بعد از ساخت “ملک سلیمان” همچنان نتوانسته قسمت دوم آن فیلم را بسازد اخیرا فیلمی با نام “آفتاب نیمه شب” را ساخت با محوریت زندگی شهید حسن طهرانی‌مقدم.

“آفتاب نیمه شب” سال قبل نتوانست وارد جشنواره فجر شود و حالا سازندگان امیدوارند به ورود به جشنواره امسال فجر که بی حضور مخاطبان برگزار خواهد شد‌.

شهریار بحرانی در گفتگویی با علی مظاهری در روزنامه جام‌جم با مفید خواندن کرونا گفت: کل این ماجرای کرونا از یه منظر بسیار مفیده. هرچند این کرونا پر از درد و داغ از دست‌دادن عزیزانه، ولی اون چیزی که هسته و یاخته اصلی وجود هنری هست که هنرمندها باید داشته باشن و رفته‌رفته ازش غافل شدیم و توی دنیا گیر کردیم و ازش فاصله گرفتیم، دوباره احیاشده و برگشته.

بحرانی ادامه داد: آن هسته اصلی وجود هنری چیزی نیست جز یاد خدا که وجودمون ازوست و قرآن هم که سعی می‌کنه به اصل و اساس زندگی راستین به حیات واقعی متوجه‌مون بکنه.

به گزارش سینماروزان کارگردان “گذرگاه” اظهار داشت: ما هنرمندها مشغول موضوعاتی شده‌ایم که از مسیر اصلی دورمون کرده، غافل شدیم. خود من احساس می‌کنم به این شوک کرونا نیاز بوده تا شاهد صحنه‌های فداکاری و ایثارهای عجیب‌غریبی میون دکترها، پرستارها، جهادگرها و اقشار مختلف باشیم…

 شهریار بحرانی تاکید کرد: کرونا خیلی‌ها رو بیدار کرده از جمله ما هنرمندها رو ان‌شاءا… که من واقعا از خواب غفلت بیدار شده‌ باشم. اون حدیث معروف هست مردم خوابن وقتی بمیرن بیدار میشن ان‌شاءا… که ما جزو اونها نباشیم. ان‌شاءا.. خدا ما رو با این آزمون سختی که پیش رومون گذاشته به خودمون بیاره و یه مقداری بیدار بشیم و دوباره برگردیم به اون ذات اصلی و فطرت پاک که یه‌موقعی در وجودمون بود تا بتونیم یه هنر خوب و والا و باارزشی رو تقدیم ملت بکنیم.

کارگردان “مریم مقدس” و “حمله به اچ۳” تاکید کرد: انقلاب رود بزرگیه که کشور رو متحول کرده و جهان رو داره به سمت آخرزمان و ظهور سوق میده و مسیر بشریت رو عوض کرده. ما چون درگیر نابسامانی‌های خودمونیم این‌طور نمی‌بینیم. ولی اگه از بالا نگاه بکنیم متوجه بزرگی این انفجار نور می‌شیم که دنیا داره به دست ولی‌امر ما جلو میره و خدا داره به سمت برنامه‌ریزی‌شده‌ای سوقش میده.

کارگردان “هراس” گفت: امام عصر شب‌های قدر برنامه سالانه جهان رو امضا می‌کنند. خودشون دارن اداره‌اش می‌کنن سرنوشت ما رو خدا به دست ایشون پیش می‌بره. پس ان‌شاءا… همیشه انقلابی می‌مونیم و همیشه شیعه هستیم. زندگی‌مون رو بذاریم برای امام زمان و هدفمون جلب رضایت ایشون و رضایت مادر مهربان هستی باشه. اینها برامون می‌مونه اینها انقلابه. اینها چیزاییه که هم ما رو نجات میده هم می‌تونیم باهاش از دیگران دستگیری کنیم.

شهریار بحرانی
شهریار بحرانی