1

تازه‌ترین توضیحات حجت‌ا.. ایوبی درباره بخش بین‌الملل فجر و استعفاء در شورای عالی سینما

سینماژورنال: در آستانه برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر هنوز مشخص نیست که بخش بین الملل فجر با نام فجر برگزار خواهد شد یا نه.

به گزارش سینماژورنال در کنار آن عدم حضور رییس جمهور در شورای عالی سینما و البته استعفای احمدرضا درویش از این شورا نیز بر حجم حرف و حدیثها درباره از دست رفتن کارکرد شورا افزوده است.

حجت ا.. ایوبی رئیس سازمان سینمایی در تازه ترین گفتگوی خود که با “فیلم نت” انجام شده در پاسخ به سوالی در خصوص آینده شورای عالی سینما گفت: تنها یک نفر از شورای عالی سینما استعفا داده و قرار است که این شورا به کار خودش ادامه بدهد.

وی ادامه داد: استعفای آقای درویش هم به 6 ماه قبل بر می گردد، آقای درویش یکی از شخصیت های درخشان سینمای ایران هستند و جای ایشان در شورای عالی سینما  حتما خالی خواهد بود، چرا که نمی توان جایگزینی برای این شخصیت ها پیدا کرد.

وی با اشاره به سرنوشت بخش بین الملل جشنواره فجر گفت: بخش بین الملل جشنواره فجر در جای خودش باقی است و در زمان خودش برگزار می شود. دبیر بخش بین الملل هم مشغول کارها و فعالیت های خودش است و بین الملل فجر در اردیبهشت برگزار می شود.

دبیر بین الملل درگیر فیلمبرداری اثری برای بخش ملی!!!

به گزارش سینماژورنال صحبتهای رییس سازمان سینمایی در شرایطی بیان شده است که رضا میرکریمی دبیر بخش بین الملل فجر این روزها همچنان درگیر پروسه فیلمبرداری فیلم تازه خود “دختر” است و با احتساب حضور این فیلم در جشنواره حداقل تا اواخر بهمن ماه این دبیر نخواهد توانست به امور جشنواره تحت امر خود برسد.