1

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: ابقای چپ‌راست، بخارست و ملاقات خصوصی برای اکران نوروز+ادامه اکران خط استوا در نوروز+هیچ فیلم فجر۴۱ متقاضی اکران نوروز نیست!+افزایش قطعی قیمت بلیت برای اکران نوروز+ارائه بلیت تخفیف‌دار به اقشار مختلف

سینماروزان/کیوان بهارلویی: شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه خود مقرر کرد فیلم‌های «چپ راست»، «بخارست» و «ملاقات خصوصی» قطعاً در اکران نوروزی باقی بمانند و فیلم «خط استوا» هم که قرارداد سه هفته‌ای دارد در صورت حفظ کف فروش، می‌تواند به اکران خود ادامه دهد.

شورا همچنین اعلام کرد برای اکران نوروزی ۴ تا ۵ فیلم دیگر اضافه خواهند شد و فعلاً چهار فیلم متقاضی شده‌اند. البته هنوز هیچ فیلمی از جشنواره فجر۴۱ متقاضی اکران نوروز نشده…

تاریخ رسمی اکران نوروز از ۲۴ اسفند ماه است ولی اگر هر کدام از فیلم های انتخاب شده، آماده باشند قبل از این تاریخ هم می توانند اکران خود را آغاز کنند.

شورا همچنین از افزایش قطعی قیمت بلیت به دلیل افزایش هزینه شارژ سینماها و در عین حال افزایش حقوق پرسنل خبر داد ولی در عین حال شورا با هماهنگی سازمان سینمایی به دنبال ارائه تسهیلات مختلف و توزیع بلیت تخفیف‌دار برای اقشار مختلف است.

شورای صنفی نمایش
شورای صنفی نمایش