1

تازه‌ترین خروجی #شورای_صنفی_نمایش: ثبت قرارداد اکران کمدی #بخارست برای احیای گیشه+قطعیت ۹۰ درصدی اکران #جام_جهانی در سینماها

سینماروزان/مسعود احمدی: شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه خود قرارداد اکران کمدی #بخارست با پخش #شایسته‌فیلم را ثبت کرد بلکه با اکران آن، رونق به گیشه‌ها برگردد.

قرارداد فیلم «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی برای اکران در سرگروه پردیس آزادی ثبت شده است. پیش از این بنا بود فیلم گیجگاه بعد از فیلم دوزیست در سرگروه آزادی روی پرده برود و حالا به نظر میرسد #بخارست جای گیجگاه را گرفته.

در فیلم کمدی «بخارست» حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، پونه عاشورپور، غزال نظر، ایمان صفا، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، رضا بهبودی، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی در «بخارست» ایفای نقش کرده‌اند.

در جلسه شورای صنفی نمایش درباره مدل اجرایی پخش مسابقه‌های جام جهانی فوتبال در سینماها و بسته حمایتی از فیلم‌های جدید روی پرده نیز، بحث شده است و با جمع بندی صورت گرفته به احتمال ۹۰ درصد ابتدا مسابقات ایران و سپس مسابقات مراحل حذفی جام جهانی در سینماها اکران خواهد شد. آن ده درصد به دلیل مشکلات غیرمترقبه پیش روست که البته ربطی به سینما ندارد.

عملیات احیای گیشه با اکران کمدی بخارست و قطعیت نود درصدی پخش جام جهانی
عملیات احیای گیشه با اکران کمدی بخارست و قطعیت نود درصدی پخش جام جهانی