1

تأیید گزارش سینماروزان و ردّ ادعای رییس سازمان سینمایی⇐رئیس کل دادگستری استان تهران: تاکنون هیچ کدام{از همکاران GEM} درخواستی برای بازگشت به کشور نداشته!

سینماروزان: در روزهای گذشته گزارشهایی درباره تغییر وضعیت برخی همکاران شبکه جم در سینماروزان منتشر شد.(اینجا و اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماروزان چند روز بعد از انتشار آن گزارشها که در آن نام 12 همکار ایرانی جم که تغییر وضعیت شده بودند آمده بود حجت ا.. ایوبی رییس سازمان سینمایی در اظهارنظری ادعا کرد تاکنون 12 نفر از افراد وابسته به این شبکه بازگشته اند و اظهار ندامت کرده اند.

عطف به آن اظهارات سینماروزان مجددا متذکر شد که تبدیل وضعیت از قراردادی به پروژه ای در دستور کار مدیران جم قرار گرفته است و نه آن طور که ایوبی تصور کرده بازگشت به وطن.(اینجا را بخوانید)

حالا غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران در گفتگو با “فارس” با ردّ ادعای ایوبی گفته است: تا این لحظه کسی درخواستی برای بازگشت به کشور نداشته است.

غلامحسین اسماعیلی در خصوص شیوه برخورد دستگاه قضایی کشور با بازیگرانی که به شبکه های ماهواره ای پیوسته بودند و حالا قصد بازگشت به ایران را دارند، گفت: مطلبی از سوی مسئولان سازمان سینمایی مطرح شده که یک بیان عمومی بوده است.

وی افزود: با کسانی که با شبکه های معاند همکاری می کنند در صورت بازگشت به کشور مطابق قانون برخورد شده و فعالیت هایشان محدود می شود.