1

بی‌مزه‌ترین بازیگر تلویزیون: مسئول انتخاب مهمان برای “دورهمی”؟+عکس

سینماژورنال: انتقاداتی که بهاره افشاری بازیگر تلویزیون به سانسور سخنانش در “دورهمی” و حذف حدود 20 دقیقه از صحبتهایش داشت باعث شد پای علی اوجی هم به قضیه انتخاب مهمان برای این برنامه باز شود.

به گزارش سینماژورنال علی اوجی که کارش را با مدیریت برنامه های برخی خوانندگان پاپ و از جمله رضا یزدانی آغاز کرده بود در ماههای اخیر به واسطه اعتماد مهران مدیری به عنوان بازیگر در سریال “درحاشیه” ایفای نقش کرد و  بعد از آن رامبد جوان از او به عنوان كمدين براي بخش استندآپ كمدي دعوت كرد.

حالا و با گلایه های بهاره افشاری شنیده های قبلی مبنی بر نقش علی اوجی در انتخاب مهمان برای برنامه “دورهمی” پررنگ شده است.

شاید یکی از دلایلی که در برنامه های اخیر “دورهمی” همه جور بازیگری فارغ از سطح کیفی شرایط حضور در برنامه را پیدا می کنند داشتن رابطه با همین مسئول انتخاب مهمان است.

جالب است که اردیبهشت امسال و برمبنای نظرسنجی “همشهری جوان” علی اوجی در کنار برخی دیگر از بازیگران تلویزیون مانند نعیمه نظام دوست و مهران رنجبر به عنوان بی‌مزه ترین بازیگر تلویزیون انتخاب شده بود.

اینکه بی مزه ترین بازیگر تلویزیون تا حد مسئول انتخاب مهمان برای برنامه ای پیش می رود که مهران مدیری همه کاره آن است جای تعجب دارد.

علی اوجی
علی اوجی