1

«پشت ابرها»ی مجیدی بعد از دو بار انصراف از اکران داخلی، در افتتاحیه بین‌الملل فجر به نمایش درمی‌آید

سینماروزان/مسعود احمدی: تازه ترین فیلم مجید مجیدی با نام «پشت ابرها» یک بار بنا بود 25 بهمن ماه و بار دیگر بنا بود دوم اسفندماه روی پرده برود و در نوروز هم روی پرده بماند و برای این اکران هم تبلیغات محیطی مکفی انجام شده بود و هم یک اکران خصوصی با حضور محمدرضا گلزار(!!!) تدارک دیده شده بود.

به گزارش سینماروزان هرچند دست اندرکاران پخش «پشت ابرها» آماده نبودن نسخه دوبله را دلیل عدم اکران دانستند اما عدم اقبال مخاطبان به پیش خرید اینترنتی بلیت فیلم نیز از جمله دلایلی بود که رسانه‌ها به عنوان دلیلی بر تعلیق اکران اعلام نمودند.

به دلیل انصراف از اکران، «پشت ابرها» قاعدتا تا شش ماه بعدش که می‌شود شهریور آینده نمی‌تواند اکران شود و بعد از آن هم باید بدون سرگروه اکران شود.

این عدم اکران مواجه شد با تلاش دست اندرکاران بخش بین الملل فجر برای نمایش این فیلم در جشنواره پرهزینه‌شان که فیلم خارجی معتبری هم برای رونمایی در آن وجود ندارد و حالا بنا شده «پشت ابرها» در روز سی فروردین در افتتاحیه این جشنواره روی پرده برود.

فیلم مجیدی البته رونمایی اش را در جشنواره جهانی فجر انجام نخواهد چراکه پیشتر و در ابتدای پاییز سال گذشته این فیلم در جشنواره لندن رونمایی شد چندین نمایش داشت و البته نتوانست سهمی در جوایز داشته باشد و حالا به این طریق بناست رونمایی داخلیش را انجام دهد.